3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Modelování AUDI A8: Maya tutorial, díl 2.

19. ledna 2006, 00.00 | V dnešním tutoriálu pokračujeme v modelování automobilu AUDI A8. Tentokrát se budeme věnovat detailům zadní části vozu, tvorbě střechy a oken.

 

 

 

3ds max – Napodobení duhového odlesku CD

13. ledna 2006, 00.00 | V tomto tutoriálu vytvoříme v 3ds max materiál napodobující „duhový“ efekt, který vzniká při otáčení CD či DVD.

 

 

 

Modelování AUDI A8

 

 

 

Modelování AUDI A8: Maya tutorial, díl 1.

12. ledna 2006, 00.00 | V první části tohoto tří dílného tutoriálu začneme s modelováním sportovního automobilu - AUDI A8. Pracovat budeme s pomocí NURBS a naučíme se mnoho technik v oblasti NURBS modelování.

 

 

 

Bierhanzlova mast, pro muže všech kast. A nebo taky Hair…

5. ledna 2006, 00.00 | Ten bychom také mohli použít, ovšem s několika zásadními rozdíly. Jednak nebude potřeba vajec, a to ani slepičích, a také máme zaručený výsledek. Alespoň virtuální, ono to je ale možná lepší, vždyť už tak jsme krásní až moc. Co ale budeme potřebovat určitě, je Hair, nový modul pro CINEMU 4D R 9.5.

 

 

 

Stolek s lampičkou - Tutoriál v 3DS Max

29. prosince 2005, 00.00 | V dnešním tutoriálu si vymodelujeme stolek s lampičkou. Tutoriál je určen pro začátečníky a středně pokročilé uživatele. Naším hlavním cílem bude, osvojit si základní nástroje 3ds Max, včetně jejich vlastností.

 

 

 

Modelování staré věznice – Díl 2.

22. prosince 2005, 00.00 | Pro všechny příznivce Cinema 4D zde máme druhou - závěrečnou část tutoriálu: "Modelování staré věznice". Minule jsme až na pár drobností dokončili základní modelování, dnes domodelujeme zbytek, připravíme materiály a scénu vyrenderujeme.

 

 

 

Unikátní textura bez jakýchkoliv zdrojů? Jistě...

20. prosince 2005, 00.00 | BodyPaint je velmi efektní nástroj, to asi potvrdí všichni, co jej někdy zkusili, ale pokud se spojí se CINEMOU 4D coby generátorem primárních povrchů, pak vznikne opravdu silná dvojka.

 

 

 

Modelování staré věznice – Díl 1.

15. prosince 2005, 00.00 | Venku pomalu ale jistě začíná čas mrazů a chumelenic, a proto je nejvyšší čas zatopit v krbu, uvařit si horký čaj a zasednout k počítači. Všichni příznivci programu Cinema 4D se nebudou rozhodně nudit, neboť je tu náš další tutoriál.

 

 

 

3ds max: Raketka pomocí MeshSmoothu

8. prosince 2005, 00.00 | Tentokrát si pomocí pár modifikátorů vytvoříme jednoduchou futuristickou raketku. Tutoriál je určen především pro začínající grafiky, neboť MeshSmooth je jeden ze základních modifikátorů v 3ds Max.

 

 

 

Strana výpisu

... 62 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: