3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

CINEMA 4D a ZBrush, díl pátý a poslední

18. července 2006, 00.00 | Tak jdeme do finále. Náš seriál o ZBrushi a jeho modelovací části,
v návaznosti na práci v C4D (či vlastně v čemkoliv jiném) dnes
ukončíme statí o exportu ze ZB a importu do C4D. Dotkneme se ale i jiných
témat.

 

 

 

Modelujeme 3D v Blenderu 1. díl - Pracovní prostředí

13. července 2006, 00.00 | Vítejte u první části seriálu o 3D programu Blender (verze 2.41). Už jste někdy hráli nějakou počítačovou hru a říkali si : "Jak to vlastně dělají:" nebo "Já bych to udělal líp…" ? Nyní to můžete zkusit. Blender je program na tvorbu 3D grafiky, který má (poměrně) jednoduché ovládání a je přehledný.

 

 

 

CINEMA 4D a ZBrush, čtvrtý díl

11. července 2006, 00.00 | Z našich předchozích dílů, kterými procházíme úskalími ZBrushe a jeho propojení se CINEMOU 4D již v zásadě víme jak a čím pracovat přímo v ZBrushi. Nevíme ale jistě všechno, co by se nám mohlo hodit. Dnes se tedy podíváme tak trochu skrz program na drobnosti, které přijdou vhod.

 

 

 

CINEMA 4D a ZBrush, třetí díl

29. června 2006, 00.00 | Tak máme za sebou základní popisy ovládání primárních nástrojů, parametry štětce a také výběrové operace včetně tvorby masek. Tím máme vyzkoušené nutné pozadí pro samotnou práci. Dnešní téma je tedy již pracovní, podíváme se na segmentaci importovaných objektů a režimy štětce, kterými můžeme upravovat povrch.

 

 

 

Modelováni náboje pomocí editable spline a lathe

27. června 2006, 00.00 | V tomhle tutoriálu si ukážeme jako vymodelovat náboj pomocí editable spline a modifikátoru lathe a přidáme si na něj materiály. Tenhle tutoriál je napsán pro 3dsmax 6 ale je kompatibilní i s nižšími verzemi (4,5) 3dsmax.

 

 

 

CINEMA 4D a ZBrush, druhý díl

22. června 2006, 00.00 | V minulém díle našeho poznávání tajemství ZBrushe jsme se naučili základní ovládací prvky této aplikace. Co bychom to ale byli za propagátory jeho propojení se CINEMOU 4D, kdybychom se nepodívali také na to, jak dostat model do ZBrushe, jak pracovat s výběry a maskami a také, jak si definovat základní nástroj programu. Dnešní téma je tedy dané, půjdeme vpřed…

 

 

 

Statické částice v Blenderu, Část 2

20. června 2006, 00.00 | V minulém díle jsme si popsali základní funkce statických částic a zakončili jsme ho tvorbou zjednodušeného trávníku. Dnes si ukážeme, jak ovlivnit skupinou vertexů
délku, či hustotu částic, jak typem pole ovlivnit jejich tvar a jak částicím udat tvar podle křivky.

 

 

 

CINEMA 4D a ZBrush, první díl

15. června 2006, 00.00 | Tak jsme se přeci jen dočkali článečku na ZBrush kontra CINEMA 4D. Na začátek musím něco přiznat, CINEMA 4D a ZBrush jsou natolik rozdílné světy, že do toho nového, ZBrushovského, pronikám jen velmi stěží. Dokáži si tedy představit, že i jiní budou mít podobné potíže s konverzí svých návyků, proto jsem se tedy rozhodl k tomuto seriálu, ve kterém chci popisovat své prokousávání touto aplikací.

 

 

 

3ds max tutorial: Tvorba nástěnných hodin

30. května 2006, 00.00 | V tomto tutoriálu si uděláme nástěnné hodiny podobné těmto. Přitom budeme pracovat s 3D Studiem Max, naučíme se pracovat s Texporterem a naučíme se jak si v Adobe Photoshopu pro naše hodiny vytvořit texturu.

 

 

 

Modelování pomocí Patch Grid

25. května 2006, 00.00 | V našem dnešním tutoriálu si procvičíme techniku modelování plátů pomocí Patch Grids. Pracovat budeme v programu 3ds max, verze 7.0

 

 

 

Strana výpisu

... 59 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: