3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Světelný meč Exar Kuna v Blenderu

17. dubna 2007, 00.00 | Zdravím vás, milí čtenáři, u dalšího dílu našeho seriálu o tvorbě 3D grafiky v senzačním programu Blender. V doposud zveřejněných článcích jsme si vyzkoušeli modelování nejrůznějších objektů, mimo jiné i vesmírné lodi.
V následujících dvou bych se chtěl zaměřit na oblast Star Wars.

 

 

 

Add the Sea Reloaded – základní objekty

12. dubna 2007, 00.00 | Již máme nějakou tu zkušenost s pluginem Add the Sea, takže dnešním programem je prohlubování znalostí o možnostíech tohoto nástroje ve formě výčtu základních objektů a jejich možností.

 

 

 

Terragen 2 Preview

10. dubna 2007, 00.00 | Koncem loňského roku firma Planetside konečně vydala, přes rok slibovanou, novou verzi Terragenu – Terragen 2 Preview. V naší recenzi se podíváme tomuto prográmku na „zoubek“ a ukážeme si hlavní změny oproti starší verzi aplikace.

 

 

 

Adobe Flash CS3 Professional přichází

10. dubna 2007, 00.00 | Přepracované uživatelské rozhraní, nové nástroje, komfortní import dokumentů Photoshopu a Illustratoru či podpora tvorby a vývoje v jazyce ActionScript 3. Takové jsou některé ze zajímavých novinek nové podoby aplikace Flash, kterou blíže představujeme v tomto článku.

 

 

 

Add the sea

 

 

 

Add the Sea Reloaded – základní informace

5. dubna 2007, 00.00 | Kapky dopadají na vodní hladinu a mystické soustředné vlny se postupně šíří do svého okolí, překrývají se a čeří, jak dorážejí na bok ukotvené loďky pohupované mírnými vlnami. Voda v mnoha podobách, svým pohybem mystická a kolébající, svou silou ničivá… Jak ovládnout její hladinu? Pokud máme správnou páku k ruce, lze vše, možná i vodu ovládnout.

 

 

 

3D Blender: texturování modelu vesmírné lodi

4. dubna 2007, 00.00 | Vítejte u tohoto článku. Posledně jsme si vytvořili model vesmírné lodi, a na ten
budeme nyní nanášet textury.

 

 

 

3ds Max pro začátečníky: Modelování lampy

28. března 2007, 00.00 | Tak a je tady další tutoriál pro všechny příznivce programu 3ds Max.
Dnes si ukážeme, jak docela jednoduše a rychle vytvořit takovou malou lampu, a
to s použitím modifikátoru Lathe, funkcí Loft či Editable Poly a také booleanovských operací.

 

 

 

Ivy generátor

20. března 2007, 00.00 | Jsou věci, které se simulují opravdu velmi složitě. Pokud se tedy objeví nástroj, který uvedený problém dokáže zdarma řešit, bylo by chybou na něj alespoň krátce neupozornit. Mezi takové nástroje jednoznačně patří Ivy generátor, nástroj pro tvorbu břečťanu poměrně korektně obrostlého okolo nějakého objektu. Ovládání ale není bez potíží …

 

 

 

Cinema 4D Tutorial: Jak na 3D lentikulární obrazy

15. března 2007, 00.00 | Velice zajímavá technologie založená na poměrně starém
principu v novém kabátě. Princip a teorie tvorby. Praktický návod a
postřehy týkající se přípravy dat pro 3D lentikulární obraz v 3D programu.
Využití a osobní dojmy. To vše se dozvíte v tomto obsáhlém článku, který by neměli přehlédnout ani pracovníci DTP pracovišť.

 

 

 

Strana výpisu

... 56 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: