3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Oblaka v Terragenu 2: dokončení

11. března 2008, 00.00 | V minulém článku jsme si ukázali, jak se vytvářejí oblaka, a "nakousli" jsme téma "density shader". Dnes na tento článek navážeme a vysvětlíme si, k čemu density shader slouží a jak se s ním pracuje.

 

 

 

CrazyBump: výtečný konvertor textur

6. března 2008, 00.00 | Neříká se nadarmo, že člověk není tak bohatý, aby si mohl kupovat levné věci, ale zase na druhou stranu není tak bohatý, aby si mohl dovolit rozhazovat. A jedno, zda-li čas či peníze. V tomto případě čas, protože vše z toho, co si nyní popíšeme, můžeme udělat za pomoci standardní 2D bitmapové aplikace či 3D aplikace, na kterou jsme zvyklí. Můžeme, ale možná by to zdržovalo. Takto je to podstatně rychlejší a za výtečného komfortu. Bohužel ale všeho do času. Zatím vám ale doporučuji sledovat vývoj beta verze aplikace CrazyBump.

 

 

 

Oblaka v Terragenu 2

4. března 2008, 00.00 | Nejvýraznějším prvkem oblohy bývají oblaka. Ta jsou také posledním tématem, které nám zbývá při našem vytváření oblohy. O tom, jak se oblaka vytvářejí a jaké parametry můžeme u nich nastavit, si povíme v našem dnešním článku.

 

 

 

Soutěž - Vymaluj si notebook

3. března 2008, 00.00 | Ve spolupráci s časopisem CLICK! a sponzory jsme pro vás připravili soutěž,ve které můžete za svoji kresbu, koláž, montáž či render získat notebook Toshiba, tablet Wacom Cintiq, software Corel Painter X a řadu dalších atraktivních cen. Předveďte svou kreativitu na téma "Země vycházejícího slunce".

 

 

 

Práce s podklady

28. února 2008, 00.00 | Je to klasický příběh, android potká androida, z něhož se vyklube slizka, tedy vlastně ne. Příběh je o tom, že poměrně dost uživatelů při práci se CINEMOU 4D používá pro modelování nikoliv nastavení pozadí, jak je CINEMĚ 4D vlastní, ale na sebe kolmý systém rovin, který buďto viděli v jiných aplikacích, nebo různých návodech na Internetu. A tudíž je nasnadě otázka, když už to používají, co to trochu vylepšit?

 

 

 

3ds Max tutoriál: Modelování mobilního telefonu (2. část)

26. února 2008, 00.00 | Vítejte u dalšího pokračování tutoriálu o tvorbě mobilního telefonu.
Předpokládám, že část modelu máte již hotovou z minulého dílu. V tomto díle tedy budeme pokračovat v modelování, přidáme i
materiály a tím telefon dokončíme. Vytvoříme tlačítka po stranách, reproduktor a konektor pro připojení.

 

 

 

Generované plošné světlo pomocí MoGraphu a XPressa

21. února 2008, 00.00 | Plošná světla jsou v CINEMĚ 4D konstruovaná skutečně výtečně, ale jsou situace, ve kterých je jejich využití poněkud složité. Zejména bychom v této souvislosti mohli zmínit modul Hair, který je v podstatě čistým post efektem, a i když dokáže být implementován také do raytracingových efektů, tak má potíže se světly vlastními raytracingu, tedy plošnými světly.

 

 

 

3ds Max tutoriál: Modelování mobilního telefonu (1. část)

19. února 2008, 00.00 | Vítejte u dalšího tutoriálu pro všechny uživatele programu 3ds Max. V tomto návodu si vytvoříme model mobilního telefonu (Nokia N73), a to především ze základních
primitiv, s použitím booleanovských operací a také pomocí křivek. Všechny funkce, které jsou zde popsány, jsou dostupné ve všech novějších verzích 3ds max.

 

 

 

Přehled nových funkcí v Blenderu (7. část): modifikátory poprvé

14. února 2008, 00.00 | Výčet novinek týkajících se úpravy modelu v Blenderu minulým dílem zdaleka neskončil. Vývojáři přidali četné množství nových modifikátorů, jimž se dnes
podíváme na zub.

 

 

 

Cinema 4D: Možnosti UV na druhou? UV corrector.

7. února 2008, 00.00 | Před časem jsem byl několikráte dotázán pár zajímavými lidmi na téma, proč že nelze v BodyPaintu 3D editovat více UV souřadnic na jedné textuře najednou? A také, proč se mění – přizpůsobí UV souřadnice textuře?

 

 

 

Strana výpisu

... 48 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: