3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Postavit dům…(3)

3. července 2008, 00.00 | Náš dům již vyrostl, máme obě nadzemní podlaží, ale chybí nám ještě zdivo podkroví. To je tedy tématem dnešního dílu, ale nejen to. Podíváme se také na další možnosti založení celého modelu a také na to, jak s výhodou využít skutečnost, že je náš model kompletně spojitý…

 

 

 

Přehled nových funkcí v Blenderu (9. část): Vybrané novinky verze 2.46 a jejich praktické využití

30. června 2008, 00.00 | Blender ve verzi 2.46 s sebou opět přinesl velké množství novinek a změn.
Dnešní článek si dává za úkol některé z nich představit a ukázat možnosti jejich praktického využití.

 

 

 

Postavit dům…(2)

26. června 2008, 00.00 | V minulého dílu jsme si připravili základní rozvržení půdorysu patra domu, dnes tedy vytvoříme všechny vertikální struktury patra a dostaneme se také ke konstrukci patra druhého, které má částečně odlišné vnitřní uspořádání. Stále ale budeme pracovat s jedním spojitým objektem.

 

 

 

3ds Max tutoriál: PET láhev (2. díl) - Texturování a rendering

25. června 2008, 00.00 | Vítejte u druhého dílu článku o modelování PET lahve. V něm si ukážeme, že vytvořit realistickou scénu není tak těžké, jak se může zdát. Stačí dobře
nastavit světla a dále samozřejmě realistické a přesvědčivé textury.

 

 

 

3ds Max tutoriál: PET láhev (1. díl) - Modelování

24. června 2008, 00.00 | Dnešní tutoriál je hlavně pro začátečníky. Ukážeme si v něm spoustu šikovných funkcí a hlavně modeling různých prvků, to vše na modelu PET
láhve. Tento v prvním díle vymodelujeme a v druhém otexturujeme.

 

 

 

Microsoft Live Search Maps & Virtual Earth 3D: interaktivní mapy a 3D glóbus

20. června 2008, 00.00 | Vylepšenou verzi mapového systému kombinujícího 2D mapy s izometrickými leteckými pohledy a 3D modely objektů nedávno uvedla společnost Microsoft. Virtual Earth 3D je rychle se rozvíjející interaktivní doplněk poměrně rozsáhlého mapového portálu Live Search Maps, jehož stručné představení vám nyní nabízíme.

 

 

 

Postavit dům… (1)

19. června 2008, 00.00 | CINEMA 4D má poměrně kvalitní napojení na architektonické CADy, ale přesto. Pokud bychom potřebovali postavit nějaký ten dům přímo v CINEMĚ 4D možná by nebylo nemístné se podívat na pár nástrojů a postupů, které by se v takovém procesu určitě hodily.

 

 

 

Jak se rodí CG film: Ice Age

12. června 2008, 00.00 | Vítám všechny čtenáře u dalšího článku věnovaného tvorbě těch CG filmů, které
se nějakým způsobem zapsaly do historie tohoto odvětví kinematografie. Dnes se takto zastavíme u filmu z roku 2002 "Ice Age" čili "Doba ledová", který asi jinak nemusíme příliš představovat.

 

 

 

Novinky v Blenderu 2.46 (2. část)

6. června 2008, 00.00 | Změny v částicovém systému, Action Editoru či při práci s kostmi nebo nový QMC & Adaptive Sampling. To jsou jen některé z novinek v nedávno představeném Blenderu
2.46, které vám přiblížíme v tomto článku.

 

 

 

Orosený povrch a několik možností, jak na to

5. června 2008, 00.00 | Sem tam se objeví dotaz, jakže na orosený povrch v CINEMĚ 4D. Ono to není tak složité řekněme principielně, ale otázka ladění finálního vzhledu, to už docela složité je. Ostatně sám jsem si to kdysi vyzkoušel. Dnes se ale podíváme na to, jaké máme možnosti jak požadovaného efektu docílit.

 

 

 

Strana výpisu

... 44 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: