3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Electric Rain Swift3D 5.0: 3D objekty ve Flash animacích

1. října 2007, 00.00 | Již pátá stěžejní verze 3D editoru se specializací na přípravu a animace 3D objektů pro Flash animace přináší několik zajímavých novinek -
mimo jiné i integraci s Microsoft Silverlight, tedy konkurentem Flashe. S novými funkcemi Swift3D vás
seznámíme v tomto článku.

 

 

 

Rychle a snadno? I tak lze osvětlovat a renderovat

26. září 2007, 00.00 | Otázky renderingu, osvětlení a dalších atributů vizualizace, to všechno jsou otázky, které většinou nemají úplně jednoduchou odpověď. Zřejmě neexistuje skutečně jednotné řešení, existují však typové situace, které mohou být řešeny vždy velmi podobně. Takovou situací může být i osvětlení „produktových scén“, a na jednu možnost se dnes podíváme…

 

 

 

Recenze 3D sofwaru: Maxwell Render 1.5.1.0

13. září 2007, 00.00 | Jste 3D grafik a pořád nevíte, pro jaký render se máte rozhodnout?
V tom případě si pojďte se mnou vyzkoušet software Maxwell Render 1.5.1.0.
Nikdy jste v něm nepracovali, stejně jako donedávna já, maximálně jste něco zaslechli na Internetu?
Nevadí, rád se s vámi podělím o své pocity a zkušenosti s tímto softwarem.

 

 

 

Kostel v Blenderu snadno a rychle

10. září 2007, 00.00 | Vítám vás u dalšího tutoriálu k programu Blender, ve kterém se naučíme vytvořit 3D model kostela.
Vycházím z předpokladu, že již znáte dřívější modelovací techniky (extrudování, nastavení textur atp).
Modelování bylo provedeno v Blenderu verze 2.44, ale ani v nižších verzích by nemělo být mnoho rozdílů.

 

 

 

Blender tutoriál: Modelování lidského oka

6. září 2007, 00.00 | Ačkoliv už bylo na téma modelování oka napsáno několik desítek tutorialů (minimálně v cizím jazyce), možná se s nimi ještě někteří z vás nesetkali. Dnešní
článek si tedy klade za úkol seznámit vás s několika možnostmi, které v případě daného úkolu nabízí (nejen) Blender.

 

 

 

3ds Max tutoriál: Modelování kružítka

5. září 2007, 00.00 | V tomto návodu si ukážeme, jak vymodelovat jednoduché kružítko a poté na něj přidat i nějaké materiály.
Budeme modelovat převážně ze základních geometrických primitiv, občas použijeme další funkce nebo
způsoby modelování. Všechny funkce, které zde proberu, by měly být dostupné ve všech novějších verzích 3ds Max.

 

 

 

Osvětlení postavy – jedna z možností

30. srpna 2007, 00.00 | Také jste si již někdy vytvořili postavu či model tváře a chtěli jste jej efektně a poměrně realisticky nasvítit? Ono to není zase tak složité a na dnešním drobném návodu si ukážeme, jak v několika okamžicích takový systém vytvoříme.

 

 

 

Cinema 4D R9.6 : Konferenční stolek

29. srpna 2007, 00.00 | Není to tak dávno, co jsem pro jeden svůj projekt potřeboval model konferenčního
stolku, na který jsem nyní při procházení svých modelů narazil. A tak mě
napadlo, že by nebylo od věci popsat tvorbu jednoduché scény právě s tímto
objektem. Tutoriál je určen především pro začínající uživatele, celý postup budu
prezentovat v Cinemě 4D R9.6.

 

 

 

3ds Max tutoriál: Modeling busty fantasy charakteru "Knedlík" - 2. část

27. srpna 2007, 00.00 | Zdravím vás u druhé části tutoriálu zabývajícího se tvorbou busty fantasy charakteru. Dnes si ukážeme, jak hlavu, vytvořenou v prvním díle, otexturovat.

 

 

 

Simulace SubSurface scatteringu

23. srpna 2007, 00.00 | V každé aplikaci lze hledat silné a slabé stránky. CINEMA 4D má bezesporu silnou pozici v oblasti materiálů a jejich tvorby, ale i zde se najde prvek významně zaostávající za zbytkem. SubSurfaceScattering. Proto jsem několik dní strávil tím, že jsem se pokoušel nalézt systém, který by uvedený efekt simuloval, a to v relativně dobrém čase.

 

 

 

Strana výpisu

... 52 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: