3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

MoXPig – modeling, distribuce, animace a osvětlení

16. srpna 2007, 00.00 | Když jsem poprvé spatřil modul MoGraph, říkal jsem si, že je podobný již nevyvíjenému, ale velmi užitečnému pluginu Jenna. Jenže on je mnohem, mnohem dál. Pravda, ale zároveň obsahuje množství charakteristik, které se hodí i těm, kteří jeho animační možnosti nevyužijí. A to byl první impulz k tomu, abych se začal zabývat vlastním řešením – MoXPigem.

 

 

 

Střípky ze Siggraphu 2007 III.

9. srpna 2007, 00.00 | V dnešních střípcích představíme novinky od RTT, DI3D, New Teku a Sony Pictures Imagework. Zároveň opět trochu poodhalíme budoucnost zobrazování v podobě super rychlých FED displejů a přidáme informaci o zajímavém projektu Ambient Intelligence.

 

 

 

Střípky ze Siggraphu 2007 II.

8. srpna 2007, 00.00 | Druhá várka novinek ze Siggraphu se zaměřuje zejména na zobrazovací technologie, ale nechybí ani informace o The Simpsons, prodeji 3D modelů či záchraně dat z hard disků.

 

 

 

Přehled nových funkcí v Blenderu - část 2.

7. srpna 2007, 07.00 | Dnešní článek se bude zabývat dalšími novinkami v Blenderu. Z oblasti materiálů se podíváme na problematiku SSS - SubSurface Scattering, dále si vysvětlíme, co jsou to Softbodies a k čemu všemu je lze využít.

 

 

 

Siggraph 2007: Festival počítačové animace

7. srpna 2007, 07.00 | Jednou ze zajímavých doprovodných akcí Siggraphu 2007 je i festival počítačové animace, který nabízí divákům neuvěřitelných více jak 10 hodin počítačové animace nejrůznějších žánrů. Co nás nejvíce zaujalo?

 

 

 

Střípky ze Siggraphu 2007 I.

7. srpna 2007, 00.00 | Nabízíme vám první várku zajímavých novinek a prezentovaných produktů z veletrhu Siggraph 2007. Jde o mozaiku složebou z produktů společností Luxology, NVIDIA, Animatormentor, e frontier a SPEC.

 

 

 

Siggraph 2007 představuje budoucnost počítačové grafiky

6. srpna 2007, 00.00 | V San Diegu právě začal veletrh Siggraph 2007, který je bezesporu největší letošní akcí věnovanou současnosti a zejména budoucnosti počítačové grafiky. Letos poprvé přinášíme přímo ze San Diega sérii reportáží z této akce.

 

 

 

Přehled nových funkcí v Blenderu 2.44: část 1.

31. července 2007, 00.00 | Jak jste si možná někteří z vás všimli, od verze 2.35, která je na 3d scéně naposledy popisována, prošel Blender opravdu velkými změnami. O jejich bližší
představení se chceme pokusit v tomto několikadílném článku. Jeho první díl bude věnován úpravě v systému armatur a vylepšení v oblasti animace mimiky za pomoci
shape keys.

 

 

 

Vlastní krychle – pseudoprimitivum

24. července 2007, 00.00 | Mezi nevýhody standardních primitiv CINEMY 4D jednoznačně patří skutečnost, že nejsou příliš vhodná při „vizuálním“ obkreslování nějakých objektů. Z toho důvodu jsem před jistou dobou připravil skupinu primitiv, která tuto nevýhodu řešila. Tyto objekty ale nebyly zcela efektivní, a tak jsem se pokusil problém vyřešit jinak. Jak? Pomocí Xpressa, opět…

 

 

 

3ds Max tutoriál: Modeling busty fantasy charakteru "Knedlík"

23. července 2007, 00.00 | Zdravím všechny uctívače 3ds Maxu. Dnes vám přináším tutoriál na
modelování busty fantasy charakteru tlustého muže. Budeme vycházet z mého návrhu. K
vymodelování charakteru využijeme Plane a Editable mesh a techniku Face to face.

 

 

 

Strana výpisu

... 53 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: