3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

3ds max: Simulace rozbití sklenice pomocí fracture

5. října 2004, 00.00 | V tomto návodu se naučíte používat pokročilejší princip modulu reactor pro efekt rozbití sklenice pomocí nástroje Fracture. Nejdříve vymodelujete sklenici, kterou poté připravíte pro animaci v reactoru.

 

 

 

Novinky v modelování v CINEMĚ 4D R9, nové funkce

23. září 2004, 00.00 | Poslední ze série článků, které se věnují modelování v nové verzi programu CINEMA 4D R9. Po probrání nástrojů, které se přímo zabývají úpravou struktury modelu, se tento článek spíše zabývá změnami a novinkami ve funkcích, jenž pomáhají s distribucí objektů a jejich zarovnání. Oblasti modelování se však ani dnes zcela nevyhneme...

 

 

 

Novinky v modelování v CINEMĚ 4D R9, nové nástroje

21. září 2004, 00.00 | CINEMA 4D R9 obsahuje celou škálu nových, či zásadně změněných nástrojů. Ty jsou často velmi komplexní a pro jejich zásadní pochopení si ty zásadní popíšeme v tomto článku.

 

 

 

Novinky v modelování v CINEMĚ 4D R9, n-úhelníky

16. září 2004, 00.00 | Jednou z podstatných změn, které jsou v nové CINEMĚ 4D je plná podpora n-úhelníkových polygonů. Jedná se o zcela zásadní změnu v koncepci modelování a tak není od věci drobné zamyšlení nad jejich funkcí. Avšak nebudeme se věnovat jen n-úhelníkům…

 

 

 

CINEMA 4D R9, uživatelské rozhraní

14. září 2004, 00.00 | V předešlé recenzi jsme se probrali všemi zásadními změnami, které novou verzi CINEMY 4D potkaly. Dnešní článek je zaměřený na podrobnější popis změn v uživatelském rozhraní, které je dobré poznat.

 

 

 

3ds max: Skalnatý přírodní povrch - modelování, 1.díl

10. září 2004, 00.00 | Tento návod poslouží jako postup na modelování přírodního povrchu - hor. Jde o součást širšího komplexu návodů (od modelování po animaci a vizuální efekty), které budou následovat.

 

 

 

CINEMA 4D R9, devátá komnata klíčovou dírkou

7. září 2004, 00.00 | V srpnu tohoto roku byla oficiálně představena nová verze populárního programu pro modelování, animace a vizualizace CINEMY 4D R9. S blížícím se uvolněním na trh v polovině září si ji představíme také my. Je totiž co představovat.

 

 

 

Blender Camera LensFX - šum a interference - část první - šum

3. září 2004, 00.00 | Blender neobsahuje žádné speciální čočky pro kameru, přesto je však možné pomocí
jednoduchého triku vytvořit spoustu efektů - od jednoduchých barevných filtrů
k pokročilejším efektům, jako je šum v obraze, vlnění obrazu atd. Dnes si předvedeme, jak vytvořit jeden ze složitějších efektů, který nejspíš uplatníte u různých sci-fi animací.

 

 

 

3D Studio Max: Reaktor - 1.díl

1. září 2004, 00.00 | V dnešním tutoriálu si představíme součást novějších verzí 3dsmaxu Reaktor. Reaktor je vlastně jakýmsi simulátorem, pomocí kterého lze
napodobovat chování těles na základě jejich fyzikálních vlastností.

 

 

 

Vytváříme hory v Terragenu

26. srpna 2004, 00.00 | Ať vytváříme jakoukoliv přírodní scenérii, téměř nikdy se neobejdeme bez hor, útesů či kopců. V dnešním tutoriálu si ukážeme, jaké možnosti nám při tvorbě pohoří v našem virtuálním světě nabízí program Terragen.

 

 

 

Strana výpisu

... 71 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: