3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Materiál keramiky v Cinemě 4D

13. února 2004, 00.00 | Společnou tvorbu různých materiálů si dnes rozšíříme o další povrch. Měli jsme tu již povrchy kovové, dřevěné a dnes si uděláme keramiku. A jako obvykle můžeme zapomenout na existenci textur, vždyť nám Cinema nabízí široké spektrum shaderů a tak použijeme právě je.

 

 

 

Blender raytracing tutorial I - Světla

9. února 2004, 00.00 | S verzí Blenderu 2.32 se objevila řada novinek a jednou z nich je i raytracing. Toto je první z několika tutoriálů, postupně se zabývajících různými oblastmi využití raytracingu tak, jak je implementován v Blenderu.

 

 

 

Radiosita v programu Cinema 4D R7 až 8.5

6. února 2004, 00.00 | Již několikráte jsme se věnovali různým aspektům vzhledu scény a jejímu nastavení. Počínaje materiály, světly, různými aspekty kompozice a nastavením renderingu. Nikdy jsme ale nezabrousili do vod nastavení globální iluminace. Nyní to napravíme.

 

 

 

Blender 2.32- další zlom v historii programu

5. února 2004, 00.00 | Přímá podpora externího rendereru Yafray, vlastní raytracing, nový typ světla, displacement mapping, beveling a další funkce nenechávají na pochybách, že s Blenderem 2.32 se posouvá kvalitativní úroveň Blenderu i uživatelský luxus zase o notný kus dál.

 

 

 

Terragen a světlo

4. února 2004, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jakým způsobem se v Terragenu vytváří slunce a jakými parametry můžeme vzhled slunečního kotouče modifikovat.

 

 

 

Materiálové kompozice v 3ds max

30. ledna 2004, 00.00 | Materiálový editor poskytuje široké možnosti pro tvorbu materiálů a to zejména díky své stromové struktuře. Složky mají svůj konkrétní účel a vytvořené mapy je možné dále dělit a rozvětvovat. V tutoriálu se podrobně zaměříme na filozofii práce s materiály tak, abychom byli schopni vytvářet vzhledově dokonalý materiál i bez nutnosti širší znalosti práce s 2D grafickými editory.

 

 

 

PORENUT head creator, nástroj pro interaktivní tvorbu hlav zdarma

29. ledna 2004, 00.00 | Nemám příliš rád interaktivní nástroje, snažící se nahradit modelační schopnosti jednotlivých autorů. Přesto se i v tomto poli čas od času objeví zajímavý produkt. Takovým může být i diplomová práce pánů Kurta Bieriho a Petera Freche, kteří spolu s Djordje Mitrovice a Jonasem Lottnerem připravili aplikaci Porenut head creator v 1.0.

 

 

 

Terragen a Cinema 4D R8.x

27. ledna 2004, 00.00 | Že je Terragen výborný nástroj pro tvobu krajin je bez diskuze. Ale jak jeho krajiny včlenit do Cinemy 4D? Pomocí pluginu Terra4D to jde.

 

 

 

Blender Journal 2/2004

23. ledna 2004, 00.00 | Poslední dva týdny ve světě Blendru byly nabity událostmi a tak si v tomto Blender Journalu můžete přečíst jak to vypadá s vydáním nového oficiálního manuálu, kde si můžete stáhnout vývojářskou verzi Blenderu se spoustou nových funkcí a kde najdete nově otevřenou galerii s těmi nejlepšími blenderovskými pracemi.

 

 

 

Volumetrický kouř v 3ds max

20. ledna 2004, 00.00 | AfterBurn je mocný nástroj na tvorbu volumetrických efektů. V následujícím tutorialu uvidíte, jak s jeho pomocí vytvořit kouř.

 

 

 

Strana výpisu

... 76 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: