3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

CINEMA 4D R 11,5 značný pokrok v mezích zákona (2)

17. září 2009, 00.00 | Opravdu zásadní novinkou nové CINEMY 4D R 11.5 je drobounká vlastnost, kterou můžeme ve scéně renderovat miliony a miliony polygonů i na 32 bitové verzi a to za poměrně krátkých výpočtových časů. Další zásadní změnou je již krátce uvedený Prohlížeč obrázků. Tato dvě témata určují rámec dnešního dílu.

 

 

 

Když napojit, tak pořádně, 3D-Coat a CINEMA 4D

15. září 2009, 00.00 | 3D Coat je aplikací veskrze šikovnou a toto tvrzení se snažím stále zdůrazňovat. Tentokrát ale vynecháme obecné popisy a podíváme se na to, jak si zásadně ulehčit život. Otázka dne zní. Co je nejvíce omezující na vlastní kreativní činnosti? Odpovídám za Vás, korektní typologie. Modelovat a zároveň dodržovat správnou typologii modelu může být více než náročné. Dosáhnout požadovaného tvaru totiž není jen otázkou vlastní představivosti, ale i správně rozmístěných polygonů. V dnešním zastavení si tento omezující nekrativní proces eliminujeme.

 

 

 

CINEMA 4D R 11,5 značný pokrok v mezích zákona (1)

10. září 2009, 00.00 | Když na Siggraphu nebylo o CINEMĚ 4D řečeno nic nového, zavládlo mírné zklamání. Přesto ten kdo se alespoň trochu podíval na kalendář musel tušit, že změny přijdou a to v relativně krátké době. A také že ano a ne málo. Na to, že se jedná jen o dílčí aktualizaci, jich je více než dost...

 

 

 

Adobe After Effects tutoriál: Tvorba světelného meče - díl druhý

9. září 2009, 00.00 | Tentokrát si ukážeme novou, mnohem pokročilejší metodu na vytváření světelných mečů, povíme si, jak pracovat rychleji, doplníme naše znalosti rotoscopingu o mnoho užitečných tipů a vylepšíme vzhled našich čepelí pomocí několika speciálních postupů.

 

 

 

Kompletní animace v Blenderu podruhé (4. část): Zamyšlení a základy animace

8. září 2009, 00.00 | V uplynulých třech dílech našeho seriálu jsme vymodelovali, otexturovali a kompletně zakostili postavičku jménem Steve. Dnes se zamyslíme nad animací jakožto rozsáhlým oborem a podíváme se na zub walkcyclu a jeho začlenění do animace.

 

 

 

Jednoduché lano za pár minut a za pomoci shaderu

4. září 2009, 00.00 | V maličkém návodu si ukážeme, že nejen modelováním můžeme vytvořit pěkný model lana. Vhodně nastavenou interpolací křivek a pár shadery dosáhneme vcelku přijatelného výsledku za minimální námahy. Mimo CINEMY 4D budeme přitom potřebovat maximálně efekt subpolygonální deformace.

 

 

 

Swift 3D PS 1.0: zpracování a editace 3D objektů v Adobe Photoshopu CS4 Extended

3. září 2009, 00.00 | Plugin pro Adobe Photoshop CS4 Extended je určený k tvorbě, úpravám a zpracování 3D modelů z importovaných 2D výkresů či přímo ze stávajících 3D objektů. Swift 3D PS si sám umí aktualizovat obsah 3D vrstvy Adobe Photoshopu a výrazně tak rozšiřuje schopnosti Photoshop CS Extended právě v oblasti integrace 3D modelů s grafickými dokumenty a projekty Adobe Photoshopu, které pak lze použít například i jako zdroj grafiky pro video projekty v Adobe After Effects.

 

 

 

Harry Potter a Princ dvojí krve: vizuální efekty pro dospělé

2. září 2009, 00.00 | Šestý díl Harryho Pottera, který byl nedávno uveden i v našich kinech, odhalil zajímavou skutečnost. Společně s tím, jak dospívá filmový představitel Harryho Pottera Daniel Radcliffe, přesouvá se i pojetí vizuálních efektů série směrem k naturalismu, který je spíše typický pro fantastické příběhy určené dospělým. Jakým způsobem VFX studia převedla tuto vizi režiséra Davida Yatese na filmová plátna?

 

 

 

Undertow 1.3, můžete bez něj být, ale skutečně chcete?

27. srpna 2009, 00.00 | Dlouhá léta jsem míjel plugin Undertow pro BodyPaint 3D, respektive CINEMU 4D až jsem jej nakonec přeci jen vyzkoušel. A po počátečním oťukávání musím přiznat, že jsem byl velmi mile překvapen. Není vyloženě nezbytný, ale spektrum jeho nástrojů v mnoha případech zásadně zpříjemňuje práci.

 

 

 

Hard-surface Modeling v 3ds Max: Část třetí (Dalekohled – Texturování a nastavení scény)

25. srpna 2009, 00.00 | Vítám vás u třetí a poslední části seriálu zabývajícího se hard-surface modelingem, potažmo tvorbou dalekohledu s pomocí toho, co jsme se naučili v první části. Dnes se podíváme, jak náš model natexturovat pomocí procedurálních map. Co to znamená? A jak to bude vypadat? Hned uvidíte...

 

 

 

Strana výpisu

... 32 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: