3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

DAZ 3D Bryce 7/Bryce 7 Pro: nová verze editoru 3D krajin

13. srpna 2010, 09.00 | Známý a kdysi velmi populární program na tvorbu, generování, modelování a animace 3D modelů krajin dospěl již do své sedmé stěžejní verze. Společnost DAZ 3D jakožto aktuální vlastník Bryce přidala do sedmé bezplatné verze editoru i komerční verze Bryce Pro několik zajímavých novinek, o kterých se můžete dočíst v článku.

 

 

 

The A-Team aneb akce z jedniček a nul

12. srpna 2010, 00.00 | Tytam jsou doby, kdy k natočení akčního filmu bylo potřeba armády kaskadérů. Dnes je k daleko jednodušší a efektnější použít dostatečnou hardwarovou kapacitu a speciální software tak, jako je tomu v nedávno uvedeném americkém filmu The A-team, o jehož VFX tvorbě je i náš článek

 

 

 

3ds Max tutoriál: Žárovka (4.)

10. srpna 2010, 00.00 | Takže jsme ve finále naší čtyřdílné série o modelování žárovky v 3ds Max. Doufám, že jste se všichni dopracovali až k tomuto dílu. Budeme se věnovat texturování, z něhož už máme připraveno od minule přiřazení materiálových slotů. Dále se zaměříme na modelování renderovací scény, tudíž něco jako pozadí či prostředí, v němž žárovku vyrenderujeme. Čeká nás samozřejmě i osvětlení scény a na závěr se podíváme na samotný render scény (žárovky).

 

 

 

Blender a Indigo: Základy

6. srpna 2010, 00.00 | Indigo je externí renderer použitelný pro mnohé 3D grafické programy. Jeho výstup je velmi kvalitní a skýtá mnohé možnosti. Tento článek se bude zabývat jeho základním využitím pro Blender.

 

 

 

3ds Max tutoriál: Žárovka (3.)

4. srpna 2010, 00.00 | Jsme zde s dalším dílem tutoriálu o tvorbě žárovky. Tentokrát se zaměříme na tvorbu podpůrných vláken a wolframového vlákna, které se po zapnutí rozžhaví a svítí. Dále se podíváme na texturování modelu a rendering.

 

 

 

3ds Max tutoriál: Žárovka (2.)

26. července 2010, 00.00 | Tak jsme zde s druhou částí tutoriálu o tvorbě staré dobré žárovky. Dnes se pokusíme o vytvoření částí, které se nám nevešly do prvního dílu. Půjde o sklo a vlákno.

 

 

 

e-on Vue 8.5 xStream: generování, modelování a animace krajin v nové verzi

23. července 2010, 00.00 | Nová verze generátoru a editoru statických i animovaných krajin a komplexních přírodních scenérií přináší vylepšený editor terénních modelů s kreslením libovolnými materiály, interaktivní úpravy procedurálních krajin i jednotlivých mraků včetně jejich animací v planetárním měřítku, rozšířený editor materiálů a různé další inovace týkající se například manipulace s ekosystémem přírodních scenérií, viewportů a animací postav.

 

 

 

Riptide Pro, je to vskutku rozdíl

22. července 2010, 00.00 | Když jsme si kdysi popisovali free verzi pokročilého exportéru a importéru formátu OBJ pro CINEMU 4D Riptide netušil jsem, že mne donutí praxe vyzkoušet i jeho komerční podobu. Úspěšně, s díky musím poznamenat. V jistých procesech je tento nástroj nezbytný...

 

 

 

3ds Max tutoriál: Žárovka (1.)

20. července 2010, 00.00 | Téma tohoto tutoriálu jsem vymyslel při pohledu na můj zaneřáděný pracovní stůl. První zajímavá věc, kterou jsem zde zpozoroval, byla šedesátiwatová žárovka. Okamžitě jsem ji vzal a začal přemýšlet, že by byla perfektním objektem pro praktické cvičení v 3d modelování. V tomto několikadílném tutoriálu si výsledky mého úsilí představíme trochu zblízka.

 

 

 

Making Of The Attack Of The Giant Sperm

13. července 2010, 00.00 | Dnešní článek bude opět jedním ze série obecněji pojatých Making Of. Tentokrát se podíváme na pozadí tvorby krátkého animovaného filmu s názvem The Attack Of The Giant Sperm, se kterým jsme se účastnili B-Movie contestu na CG Talku.

 

 

 

Strana výpisu

... 25 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: