3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Vladimíra Šoltyse?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Kytara, akustická a trochu jinak (4)

17. prosince 2009, 00.00 | Máme velmi dobře založený krk kytary, základnímu tvaru chybí jen podrobnosti. Čeká ale na nás oříšek v podobě hlavy kytary a propojení obou dílů. Pokračovat tedy budeme v této části a vskutku si krk kytary, tedy poměrně komplexní tvar, dnes dokončíme.

 

 

 

Kytara, akustická a trochu jinak (3)

10. prosince 2009, 00.00 | Máme tělo, sice bez některých detailů, ale krk a hlava chybí. V tomto díle se tedy pustíme do práce na krku, který si rozdělíme na dvě základní části. Na konstrukci krku samotného a na hmatník, který připravíme jako samostatný díl. Po těchto základních modelech před námi zbude jen práce na detailech. To je ale zatím přeci jen ještě daleká budoucnost.

 

 

 

Blender tutoriál: Nereálná kostka

8. prosince 2009, 00.00 | Jistě znáte všelijaké optické klamy a iluze. Jednou z nejznámějších iluzí je iluze nereálné kostky, u které jsou nelogicky zadní hrany před těmi předními. V tomto tutoriálu se naučíme takovouto kostku vytvořit v programu Blender.

 

 

 

Kytara, akustická a trochu jinak (2)

3. prosince 2009, 00.00 | V minulém díle jsme začali s tvorbou kytary, respektive jejího ladného těla. Máme ale zatím jen základní tvar, který potřebuje doladit. Stojí před námi mnoho úkolů, od vytvoření přirozených hran, přípravy segmentace pro jednoduché texturování až po vytvoření vnitřní konstrukce těla, která by mohla být potenciálně viditelná okem diváka.

 

 

 

Kytara, akustická a trochu jinak (1)

26. listopadu 2009, 00.00 | Dělat komplexní návod na velmi podobné téma na které se návod již před časem objevil je možná trochu nošením dříví do lesa. Jenže, na druhou stranu to může být i docela přínosné, protože tím dochází ke komparaci jak použitých technologií, tak aplikací a nakonec i postupů. Tedy, akustická kytara od modelu až po svícení a studiový render.

 

 

 

BodyPaint 3D a Photoshop, když se dva drží za ručičku – video návod

19. listopadu 2009, 00.00 | Síla bývá v kombinaci a my si toto tvrzení můžeme s úspěchem opakovat dnes a denně. S Milanem Soukupem (s jehož tvorbou se můžete potkávat například na stránkách magazínu VTM) jsem měl kratičkou rozpravu na téma jak opravdu jednoduše otexturovat low poly model, pro který má Milan připravené vynikající fotografické reference vytvořené na míru. Milan preferoval Photoshop, ale někdy je kombinace silnější. BodyPaint 3D a Photoshop, to je má odpověď.

 

 

 

CINEMA 4D Broadcast Edition – komu, proč a co obsahuje, 2. díl

13. listopadu 2009, 00.00 | Nejen objekty, či lépe řečeno, právě že ne na objekty je zaměřena ta opravdu podstatná část prvků obsažených v Extension kitu balíku Broadcast edition. To podstatné co nabízí jsou různá přednastavení televizní grafiky, animované elementy a spoty, kamery, světla a další. A všechny tyto prvky budou popsány v tomto druhém, závěrečném dílu našeho popisu.

 

 

 

Making of: Glenda

12. listopadu 2009, 00.00 | V dnešním článku se zaměříme převážně na digitální malbu za pomoci tabletu, částečně si vypomůžeme ve 3D prostředí a nakonec vše doladíme v postprocesu - výsledkem bude žena la(ho)dných tvarů a hejno Satanových veverek.

 

 

 

CINEMA 4D Broadcast Edition – komu, proč a co obsahuje, 1. díl

6. listopadu 2009, 00.00 | S novou subverzí CINEMY 4D R 11,5 přišel Maxon také s novým balíkem, tématicky zaměřenou edicí Broadcast Edition, která tak doplňuje již poměrně zažité balíčky pro inženýry a architekty. Co nabízí a obsahuje by měla odrýt tato recenze. A tím budou novinky verze 11,5 vskutku za námi.

 

 

 

Concept-art a jeho úloha ve filmu

2. listopadu 2009, 00.00 | V článcích o tvorbě speciálních filmových efektů jsme se výhradně věnovali jak produkční, tak postprodukční fázi CG snímků, jež jsou z hlediska technologických a uměleckých postupů jistě nejzajímavější. Pravdou ovšem je, že jsme při tom opomíjeli tu část, bez které by nevznikl ani ten nejjednodušší projekt – a tou jsou koncepční návrhy. Pojďme se tedy podívat na ty, které stály u zrodu některých zajímavých projektů, například slavného Vetřelce.

 

 

 

Strana výpisu

... 30 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: