3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Vladimíra Šoltyse?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Modelování v 3DSMax - Blobs

4. února 2000, 00.00 | Podívejte se, jak pomocí zajímavého plug-inu,
seskupit množství částic poletujících v prostoru
do libovolného nápisu.

 

 

 

Sumatra se blíží

28. ledna 2000, 00.00 | Nový 3D animační systém společnosti Softimage je již na spadnutí. Již nyní je k dispozici velice slušné demo jeho možností.

 

 

 

Modelování v 3DStudiuMax - Tráva

27. ledna 2000, 00.00 | Dnes se pokusíme vymodelovat "lehce" odrostlou travnatou louku.

 

 

 

Modelování v 3DStudiuMax - Mince

21. ledna 2000, 00.00 | Jak provést animovanou simulaci roztočení a rotování mince na
desce stolu, nám popisuje následující příklad.

 

 

 

Modelování v 3DSMax - Plasmový oblouk

28. prosince 1999, 00.00 | Jak animovat výboj statické elektřiny pomocí modifikátoru Noise a efektu
Glow si vyzkoušejte v následujícím příkladě.

 

 

 

Lightwave a oheň

18. prosince 1999, 00.00 | Jak vyrobit v Lightwave realistický oheň?

 

 

 

Genesis II v2.4

15. prosince 1999, 00.00 | Hledáte freeware pro fotorealistické generování krajiny? Genesis může být ta pravá volba.

 

 

 

Terragen 0.7x

14. prosince 1999, 00.00 | Terragen není ani jediný nástroj svého druhu na tvorbu krajin, není ani nejjednodušší na ovládání, při troše snahy se ale dá vše zvládnout v poměrně krátkém čase. Je však zdarma.

 

 

 

Rotační objekty v 3D Studiu Max

10. prosince 1999, 00.00 | V tomto tutorialu se podíváme na zoubek rotačním objektům a sklu. Je to tutorial určený spíše začátečníkům, ale jistě si v něm něco najdou i ostatní.

 

 

 

Modelování v 3DStudiu Max - Deformace

8. prosince 1999, 00.00 | Protlačení "měkkého" materiálu skrze dutý válec se pokusíme vytvořit
pomocí funkce Free Form Deformation.

 

 

 

Strana výpisu

... 114

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: