3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Vladimíra Šoltyse?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Skákající kulička a Track View v 3DSMax

12. dubna 2001, 00.00 | Zkusme si udělat efektní, ale přitom jednoduchou animaci skákající kuličky, na které je možno se hodně přiučit o používání Track View.

 

 

 

Animace průletu kamerou nad nerovným povrchem - 3DStudioMax

6. dubna 2001, 00.00 | Dneska se proletíme mezi horami a uvidíme nepoznané. V praxi si předvedeme, jak pracovat s kamerou v 3DStudiu MAX.

 

 

 

Vytvořte si 3D interaktivní chat s Adobe Atmosphere

29. března 2001, 00.00 | Společnost Adobe zveřejnila bezplatnou veřejnou betaverzi svého nového software pro vytváření 3D web prezentací.

 

 

 

Modelování v 3DStudio Max - Prst

28. března 2001, 00.00 | Na jednoduchém příkladu si ukážeme, jak vymodelovat
prst u ruky pomocí funkce MeshSmooth.

 

 

 

Rhinoceros 1.1: Modelování digitálního budíku (2.část)

27. března 2001, 00.00 | Pokračování tutorialu modelování digitálního budíku. Dnes si doděláme opěrnou část a předvedeme si tak v praxi další funkce Rhina.

 

 

 

Studujeme Rhinoceros - Tvorba ploch (4.část)

21. března 2001, 00.00 | V tomto díle seriálu o prostředí 3D programu Rhinoceros si probereme jenom jeden příkaz, ale velmi podrobně. Tímto příkazem bude Loft.

 

 

 

3D fotomontáž - 3DSMax

19. března 2001, 00.00 | Stíny, zakomponování dalších objektů, barevné efekty, tedy montáž a to celé v 3D Studiu.

 

 

 

Rhinoceros: Modelování digitálního budíku (1.část)

16. března 2001, 00.00 | Minule jsme vymodelovali něco pro strojaře, dnes to bude z jiného soudku - pro návrháře.

 

 

 

Modelování v 3DS Max - Lavička

15. března 2001, 00.00 | V dnešním tutoriálu si povíme něco o metodách klonování
objektů, a to o kopii, instanci a referenci. Opět tyto technologie předvedeme v praxi.

 

 

 

Studujeme Rhinoceros 1.1 - Tvorba ploch (3.část)

12. března 2001, 00.00 | V dnešním díle si předvedeme vytváření ploch prostřednictvím natažení objektu na křivku.

 

 

 

Strana výpisu

... 105 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: