3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

3D Studio VIZ/MAX R3 - Dohořívající zápalka (2.)

28. listopadu 2001, 00.00 | V dnešním pokračování oživíme náš model z minulého dílu co nejvěrohodnějšími materiály. Materiálový editor 3D Studia je totiž skutečně silným nástrojem, který umožňuje pomocí kombinací materiálů docílit velmi realistických výsledků.

 

 

 

Novinky ze světa Blenderu

27. listopadu 2001, 00.00 | Po delší odmlce mám to potěšení přivítat vás u dalšího pokračování seriálu o Blenderu. A protože od posledního dílu uběhla již nějaká doba, sluší se ve stručnosti napsat, co s sebou přinesly verze 2.20 až nejnovější 2.23, které mezitím vyšly.

 

 

 

Cinema4D, modelování pomocí funkce Loft

26. listopadu 2001, 00.00 | Díl věnovaný modelování pomocí křivek a booleanovských operací představí další možnosti modelování v prostředí programu Cinema 4D.

 

 

 

Studio VIZ/MAX R3 - Dohořívající zápalka (1.)

22. listopadu 2001, 00.00 | V tomto dvoudílném tutoriálu si ukážeme jednoduchou cestu jak vytvořit realisticky vypadající model pomocí deformace objektu Loft a pomocí drobných kouzel, která umí materiálový editor díky maskám a procedurálním mapám.

 

 

 

Cinema 4D: Žárovka

19. listopadu 2001, 00.00 | Naposledy se vracíme k modelování rotačních objektů v prostředí programu Cinema 4D. Tentokrát si předvedeme celý proces v praxi při modelování žárovky.

 

 

 

Swift 3D v2.0 je tady - a je super !

15. listopadu 2001, 00.00 | Mikrorecenze a seznámení s druhým pokračováním programu Swift 3D určeného pro vytváření 3D animací a modelací pro Internet.

 

 

 

3DSMax - lidská ruka

15. listopadu 2001, 00.00 | Dnes si ukážeme, jak vytvořit pomocí tzv. morfingu lidskou ruku a její následný pohyb.

 

 

 

Cinema 4D, modelování rotačních objektů (2)

12. listopadu 2001, 00.00 | V dnešním pokračování seriálu o práci v prostředí Cinemy 4D si opět v praxi ukážeme možnosti modelování rotačních objektů. Vzorem nám bude tradiční hrneček.

 

 

 

Cinema 4D, modelování rotačních objektů (1)

5. listopadu 2001, 00.00 | V dnešním tutoriálu věnovaném prostředí Cinemy 4D se zaměříme na modelování objektů pomocí rotace křivek.

 

 

 

Jak na uchopovací režim v AMAPI

1. listopadu 2001, 00.00 | O tom, že uchopovací režim je bezesporu nedílnou součástí
nejednoho modelovacího programu, je jasné každému. Jak se
s tím však vypořádali tvůrci AMAPI si můžete přečíst v
následujícím článku.

 

 

 

Strana výpisu

... 99 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: