3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Materiálové možnosti Blenderu II.

9. března 2001, 00.00 | Dnešní díl seriálu o Blenderu věnujeme praktickým ukázkám použití funkce LensFlare.

 

 

 

Maxon Computer ohlásil Cinemu 4D ART

7. března 2001, 00.00 | Nová Cinema 4D je zaměřena na oblast vizualizací, designu a DTP.

 

 

 

Studujeme Rhinoceros 1.1 - Tvorba ploch (2.část)

6. března 2001, 00.00 | Tak jsme tu opět s dalším dílem o plochách. Dnes si probereme tvorbu obdélníkových ploch a ploch pomocí tažení. To vše pochopitelně v prostředí Rhina.

 

 

 

Animace předmětu na hladině moře - 3DSMax

5. března 2001, 00.00 | Jakým způsobem lze rozanimovat předmět, který se houpe na mořské hladině? O tom pojednává tento tutorial.

 

 

 

Modelování v 3DS Max - Bevel Profile

1. března 2001, 00.00 | Modifikátor Bevel Profile umožňuje rychle vymodelovat
výsledný objekt pomocí jeho obrysu a profilu.

 

 

 

Mořská hladina v 3ds max

26. února 2001, 00.00 | Pro vytvoření zvlněné mořské hladiny použijeme v tomto tutoriálu válec s aplikovanou bump mapou a space warpem ripple.

 

 

 

Modelování v 3DS Max - Vrstvy

23. února 2001, 00.00 | S využitím kombinace map typu Composite a Mask si
vytvoříme jednoduchý materiál složený z vrstev.

 

 

 

Studujeme Rhinoceros 1.1 - Tvorba ploch (1.část)

19. února 2001, 00.00 | V tomto díle začneme probírat tvorbu ploch v prostředí programu Rhinoceros 1.1.

 

 

 

Rhinoceros: Modelování matice

16. února 2001, 00.00 | V tomto tutoriálu si opět ukážeme, jak modelovat reálné předměty ve Rhinu. Tentokrát bude vzorem matice M20 dle ČSN 02 1401.

 

 

 

Materiálové možnosti Blenderu

15. února 2001, 00.00 | Díl první: Bump mapy neboli práce s prostorovou informací u textur.

 

 

 

Strana výpisu

... 106 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: