3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Trajektorie a klice v 3D Studiu Max

8. září 1999, 00.00 | Podrobny popis prace s klici a trajektoriemi v 3D Studiu.

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (6)

2. září 1999, 00.00 | Dnes si představíme funkci Noise a vytvoříme ostnatou kouli.

 

 

 

Lokální změny povrchu (v 3D Max)

1. září 1999, 00.00 | Použití různých metod (noise/displacement/bump) při simulaci lokálních nerovností na povrchu může přinést velmi zajímavé výsledky.

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (5)

31. srpna 1999, 00.00 | V dalším díle našeho tutoriálu se budeme věnovat funkcím "Taper"
a "Twist" v panelu "Modify".

 

 

 

CANOMA snadno a rychle (I.)

30. srpna 1999, 00.00 | Dnes přinášíme první díl seriálu o tom, jak snadno a rychle pomocí Canomy vytvořit 3D model na základě několika fotografií. Naučte se vytvořit vlastní prostorovou scénu...

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (4)

27. srpna 1999, 00.00 | Dnes si na praktickém příkladu ukážeme práci s booleovskými operacemi.

 

 

 

nVision VB-30

25. srpna 1999, 00.00 | Toto zařízení integruje 30-ti palcový LCD displej do brýlí. Pokud si myslíte, že to není možné, tak se přesvěčtě v našem článku o opaku. I když je asi patrné, že jde o řešení virtuální.

 

 

 

PlantStudio 1.6

25. srpna 1999, 00.00 | Chcete si pro své koláže, modely či grafiky připravit vlastní 2D nebo 3D rostlinku? PlantStudio je velmi zajímavé řešení a navíc jde o shareware.

 

 

 

Cinema 4D NET - revoluční síťový renderer

24. srpna 1999, 00.00 | Firma Maxon Computer uvolnila ohlašovanou první verzi svého síťového
rendereru Cinema 4D NET, který využívá některých nových technologií.

 

 

 

Pracujeme v 3D Studiu MAX (3)

23. srpna 1999, 00.00 | Konfigurujeme viewport a vytváříme první 3D objekt.

 

 

 

Strana výpisu

... 117

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: