3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Jak na uchopovací režim v AMAPI

1. listopadu 2001, 00.00 | O tom, že uchopovací režim je bezesporu nedílnou součástí
nejednoho modelovacího programu, je jasné každému. Jak se
s tím však vypořádali tvůrci AMAPI si můžete přečíst v
následujícím článku.

 

 

 

Alteros 3D v2.0b

31. října 2001, 00.00 | O univerzálním prohlížeči 3D objektů a scén, obrázků, HTML dokumentů a textů jsme už jednou psali - tentokrát se dočtete, co všechno nabízí nová verze 2.0 a jak to vlastně s vývojem programu v současné době vypadá.

 

 

 

Cinema 4D

 

 

 

Cinema 4D: Modelování lžičky

25. října 2001, 00.00 | Přinášíme vám jeden z prvních tutoriálů určených pro fandy Cinemy 4D. Tentokrát si předvedeme modelování kávové lžičky a s tím pochopitelně i základní techniky práce s tímto programem.

 

 

 

AMAPI 3D v.6 - Jak začít.

18. října 2001, 00.00 | Po uvedení recenze modelovacího programu AMAPI 6.0 máme
nyní možnost seznámit se blíže s nastavením, ovládáním
a samozřejmě nebude chybět ani jednoduchý příklad.

 

 

 

3DSMax: Baterka + kužel světla

17. října 2001, 00.00 | Určitě každý už viděl v nějakém filmu, jak hlavní hrdina neohroženě prochází potemnělou místností a baterka v jeho rukou je jediným zdrojem světla v jinak strašidelném prostředí. Od baterky většinou vychází bílý kužel světla, který tmu nekompromisně krájí ...

 

 

 

3DSMax - podvodní pohled

14. října 2001, 00.00 | K jedněm z nejzajímavějších scén určitě patří scény podmořské. Použití podvodního
pohledu je i celkem výhodné, protože pod vodou je většinou tma a velice omezený
horizont, takže ...

 

 

 

3D Studio MAX: 2D Postavy

2. října 2001, 00.00 | Určitě už jste se setkali s problémem, jak oživit vaši animaci. Říkáte si, chtělo by to něco podrobného, známého a samozřejmého. No jasně! Chtělo by to přidat nějaké postavy. Jenže si uvědomíte, na jakou práci by to přišlo. Nevěšte hlavy, do animace nějaké postavy přidáme, ale chce to použít fintu!

 

 

 

AMAPI 3D

 

 

 

AMAPI 3D v.6 - netradiční prostorový modelář

18. září 2001, 00.00 | Jak si vede na poli grafických aplikací nová verze
3D modelovacího programu AMAPI 3D v.6 si můžete
přečíst v následujícím článku.

 

 

 

Strana výpisu

... 100 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: