3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Vlasy dělají člověka, Shave and a HairCut pro Cinemu 4D (a nejen pro ni)

5. září 2002, 00.00 | Renomovaný tvůrce Joseph Alter je autorem famózního pluginu, který Vás donutí se nechat zarůst. Potom až zarostete, tak velmi umně ostříhat dle nejnovější módy. A nejen to.

 

 

 

Výroba textur pro Blender a jiné 3D aplikace

4. září 2002, 00.00 | Tento tutoriál by měl být odpovědí na časté dotazy uživatelů Blenderu, kde a jak si zaopatřit dobře vypadající textury. Ačkoli je v názvu článku Blender, je toto tutoriál na práci ve Photoshopu a jemu podobných programů a snad jej využijí i uživatelé ostatních 3D aplikací.

 

 

 

Modelujeme v Rhinoceros - Trup vrtulníku

29. srpna 2002, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jak pomocí jednoho příkazu vymodelovat téměř celý trup ze zadaných křivek.

 

 

 

Kovové materiály v Blenderu 2: Rezavé železo

27. srpna 2002, 00.00 | Také v tomto článku pokračujeme v materiálových receptech pro Blender. Tentokrát si vytvoříme rezavý kov.

 

 

 

finalRender - efekt "caustic"

22. srpna 2002, 00.00 | Efekt "caustic" vzniká při průchodu světla průhlednými materiály (např. koncentrované ohnisko světla za lupou).
Jak dosáhnout tohoto efektu pomocí finalRenderu pro 3DS MAX?

 

 

 

Pyrocluster, plugin pro Cinemu 4D nejen na tvorbu pyrotechnických efektů

19. srpna 2002, 00.00 | Náš mírně retrospektivní seriál o chuťovkách vydávaných k modelačnímu "hlavnímu chodu" Cinemě 4D dnes pokračuje poněkud pálivě. Na chodu je Pyrocluster připravený v kuchyni firmy Cebas.

 

 

 

Kovové materiály v Blenderu 1: Zlato

14. srpna 2002, 00.00 | Minule jsme si ukázali, jak pouze pomocí procedurálních textur nastavit v Blenderu skleněný materiál a dnes budeme pokračovat kovovým materiálem, konrétně zlatem.

 

 

 

Vytvoření hračky psa pomocí Surface Tools

12. srpna 2002, 00.00 | V tomto tutorialu si popíšeme postup vytváření modelu v 3D studiu Max pomocí
nástroje Surface Tools, který se hodí na modelování dle předlohy.

 

 

 

Bodypaint, aneb jak vyrábět textury pro 3D lépe než ve 3D

9. srpna 2002, 00.00 | Blíží se vydání Cinemy 4D R8 a tak je docela na místě, abychom se zpětně poohlédli po tom, co nám vlastně vydavatel Cinemy, kromě své vlajkové lodi nabízí. Dnes se zaměříme na Bodypaint 3D, texturovací program nejen pro Cinemu, ale i pro Lightwave a pro 3D Studio Max.

 

 

 

Sklo v Blenderu

7. srpna 2002, 00.00 | V tomto tutoriálu si ukážeme, jak nastavit v Blenderu materiál skla a jak jednotlivé složky materiálu ovlivňují konečný vzhled skleněné nádoby.

 

 

 

Strana výpisu

... 92 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: