3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Zkrocení času v CINEMĚ 4D a technologii XPresso, 2. díl

10. června 2004, 00.00 | V minulém díle jsme práci zakončili v okamžiku, kdy jsme měli čas v číselné podobě a jeho hodnota byla odvozena z odehraných snímků animace. Dnes si čas převedeme na ručičkové hodiny a také vytvoříme ovládací prvky, kterými budeme hodiny nařizovat.

 

 

 

Modelování sokolího boha Hora podle podkladu

8. června 2004, 00.00 | Jak na složité věci? Jak chytit ten správný tvar? Co takhle použít nějaký ten podklad. Na webu se jich lze nalézt docela dost a tak si předvedeme, jak na to. Testovacím králíkem nám bude staroegyptský sokolí bůh Hor.

 

 

 

Zkrocení času v CINEMĚ 4D a technologii XPresso, 1 díl

1. června 2004, 00.00 | Pomocí technologie XPresso si vytvoříme komplexní chování, kterým budeme generovat naprosto reálné a plně automatické chování chodin a to jak digitálních, tak ručičkových. Vytvoříme tedy hodiny, které se budou chovat naprosto nezávisle a při výrobě animace nebude potřeba tyto hodiny dále editovat. Vždyť Čas plyne sám....

 

 

 

Nová vektorová Xara X

21. května 2004, 00.00 | Společnost Xara si dala při vývoji svého stěžejního produktu delší pauzu a uvedení nové verze vektorového grafického editoru Xara X tedy přišlo dost nečekaně. Update editoru na verzi Xara X v1.1 sice nepřináší žádné převratné změny, několik zajímavých novinek se v něm ale přesto najde.

 

 

 

Skládáme scénu z fotografií v 3ds max

19. května 2004, 00.00 | Tento návod vám ukáže, jak zkombinovat 3D scénu s reálným
nafoceným prostředím, jako to můžeme vidět ve spoustě novějších
filmů. Velká filmová studia pro tvorbu podobných záběrů používají kromě
3D softwaru i nejrůznější kompoziční programy, my si ale ukážeme, jak vše
vytvořit pomocí 3ds max. Návod je určen pokročilejším uživatelům.

 

 

 

Osvětlování interiéru pomocí 3Ds Max a Photoshopu

14. května 2004, 00.00 | V článku si ukážeme velmi rychlou a efektivní techniku osvětlování scén, která se často používá na osvětlování interiéru. To nejdůležitější je, že nebudeme používat žadné přídavné pluginy.

 

 

 

Morfing kontra PoseMixer? Nerovný souboj, přesto se na tyto konkurenty podrobně podíváme

3. května 2004, 00.00 | Podrobně se probereme možnostmi, které nám skýtají dva typy morfování objetků. A to jak Morfing, který je vlastní i programu CINEMA 4D R6, tak i PoseMixer, který je zakomponovaný v modulu Mocca.

 

 

 

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, druhý díl

28. dubna 2004, 00.00 | V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

 

 

 

Naučit se chodit je výzva. Není tedy od věci takovou výzvu pokořit, první díl

21. dubna 2004, 00.00 | V rozsáhlém návodu si projdeme způsob nastavení komplexního modelu tak, aby bylo možné tento model jednoduše rozanimovat. Návod je určen zejména uživatelům CINEMY 4D R8.x, avšak postupy jsou použitelné i u verze R6 (CE6).

 

 

 

Tvorba hořícího objektu v 3ds max

9. dubna 2004, 00.00 | Cílem tohoto návodu je vytvořit hořící objekt použitím
Particle systémů a vhodně nastavených materiálů. Nakonec se naučíte
pracovat s mlhou a pokusíte se vytvořit celkem reálně vypadající vodu.

 

 

 

Strana výpisu

... 74 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: