3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Tvář a tělo – výsledky soutěže

24. června 2005, 00.00 | Přinášíme vám výsledky ze soutěže o hodnotné ceny s názvem „Tvář a tělo“. Na následujících řádkách se dozvíte, kteří autoři byli jak úspěšní. Zvítězil právě ten váš favorit?

 

 

 

Cube 3D UV Toolkit

23. června 2005, 00.00 | Čekal jsem dubový háj a vůni listí, slunce v zádech a svěží vzduch. Zpívající ptáci, no prostě idylka. Tak všechno jen ne tohle, bylo mé recenzování fakticky freewarového nástroje pro tvorbu UV, Cube 3D UV Toolkit pro CINEMU 4D. Nechtěl se poddat, a tak jsem nad tímto prográmkem strávil většinu prográmkem strávil valnou část jednoho dne. Nakonec ale své svědectví vydal.

 

 

 

Kouzla s oblohou v Terragenu

31. května 2005, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme, jakým způsobem se v Terragenu dají vytvářet některé speciální efekty na obloze. Konkrétně si vytvoříme viditelné paprsky slunce a nebe na neznámé planetě mimo naší sluneční soustavy.

 

 

 

Dnes končí nominace do soutěž Tvář a tělo!

24. května 2005, 00.00 | Grafika Publishing za podpory společnosti Corel pro vás připravila soutěž, ve které můžete předvést svou kreativitu a získat jednu z hodnotných cen. Dnes máte poslední možnost nominovat své prace. Vyzkoušejte si produkty Corel a vyhrajte jeden z nich!

 

 

 

Animace v Terragenu

19. května 2005, 00.00 | Doposud jsme si v našich tutoriálech ukazovali, jaké možnosti má program Terragen při vytváření krajin, oblaků či vodní hladiny. Dnes budeme pokračovat v našem seriálu a ukážeme si, jakým způsobem Terragen umožňuje uživateli vytvářet animace.

 

 

 

Modelování prvků architektury, rozeta, díl druhý

12. května 2005, 00.00 | Dnes si vytvářený model rozety dokončíme, vypadá to sice tak, že jsme minule vlastně nic neudělali, to ale není pravda, to podstatné se odehrálo právě již v minulém díle. Dnes to bude jen letmá procházka :-).

 

 

 

Modelování prvků architektury, rozeta, díl první

5. května 2005, 00.00 | Je známou věcí, že pokud to jde, měly by být modely spojité a pokud možno co se počtu objektů týče, co nejjednodušší. Podle tohoto zadání si vyzkoušíme modelování rozetky zasazené na severní stěně nad portálem románského kostelíka ve středočeském Vinci.

 

 

 

CINEMA 4D a tablet?

28. dubna 2005, 00.00 | Je to již docela dlouho, co se tablet stal při práci s počítačem takřka neodlučitelnou součástí mé ruky. A nebylo co řešit, kdysi jsem se věnoval hlavně 2D a to je oblast, pro kterou je tento nástroj vlastně stvořený. Ale jak je to u 3D, jmenovitě u CINEMY 4D? Jednoznačně je tablet přínosem. Možnosti si otestujeme na několika dostupnějších tabletech firmy Wacom.

 

 

 

3ds max pro začátečníky: tvorba jednoduchého robota, díl druhý

14. dubna 2005, 00.00 | V této druhé a poslední části návodu vytvoříte
klouby robota a oči, všechny jeho části navzájem propojíte, pak si
pohrajete s materiály a nasvícením a vytvoříte kolem něj jednoduchou místnost.

 

 

 

Začínáme s 3DSMax

 

 

 

Strana výpisu

... 67 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: