3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Rozšíření funkčnosti Rhina souborem BONUS

23. srpna 2005, 00.00 | Aplikační skupina McNeel uvedla k servisnímu balíčku SR3 soubor BONUS,
který po instalaci SR3 a potom souboru BONUS je přímo integrován do Rhina. Nyní je přímou součástí nového servisního balíčku SR4.Tento servisní balíček SR4 je pro uživatele Rhina volně ke stažení.

 

 

 

Zahradní bazén (Tutoriál)

18. srpna 2005, 00.00 | V našem dnešním tutoriálu si vymodelujeme zapuštěný zahradní bazén. Vyzkoušíme si metody tvoření vodní hladiny, efektu stříkání vody a spousty dalších velice zajímavých a důležitých vlastností, které s programem Cinema 4D dokážeme vytvořit.

 

 

 

DPIT  3, víc jak obyčejný plugin

11. srpna 2005, 00.00 | Samir Kharchi je ve světě uživatelů CINEMY 4D velmi známou
osobou a to hlavně mnoha pluginy, které jsou volně šiřitelé, tak
nástroji komerčními. Přitom vyvíjí také nástroje, za které by se
nemusely stydět mnohé podstatně větší společnosti. Jedním z nich je generátor nejen rostlin DPIT 3. Nástroj pro tvorbu rostlin, travin, krajiny, vodních ploch, či takřka neomezeně velkých scén.

 

 

 

Cinema 4D: Projekční Televizor

10. srpna 2005, 00.00 | V tomto tutoriálu si ukážeme, jak vymodelujeme projekční televizor v prostředí Cinema 4D. Procvičíme si jak modelování objektů, tak i práci s texturami a světlem.

 

 

 

Photoshop pro 3D grafiku - Tvorba textur na míru

8. srpna 2005, 00.00 | Jeden z hlavních problémů v začátcích s 3D počítačovou grafikou je tvorba textur. Pro začátečníky je orientace v prostředí texturovacích programů (například bodypaint) většinou náročná a na internetu představuje nalezení velkých a kvalitně provedených obrázků věc téměř nemožnou. Nejlepší cesta je si tedy takový povrch vytvořit.

 

 

 

CINEMA 4D R 9.5, první postřehy a dojmy

4. srpna 2005, 00.00 | 2. srpna 2005 v sedm hodin večer našeho času uvedla společnost MAXON na veletrhu Siggraph v Los Angeles novou subverzi své CINEMY 4D R 9.5 a aktualizace některých souvisejících modulů (Advanced render, MOCCA a BodyPaint 3D s označením 2.5). Kdo tam nebyl, nemusí litovat. Novinkám se podíváme na zoubek již dnes. A že je skutečně na co se dívat...

 

 

 

Cinema 4D6 – Modelace lampy

2. srpna 2005, 00.00 | V dnešní tutoriálu si společně vymodelujeme starou lampu. Při práci budeme hlavně využívat funkce rotace NURBS. Tento tutoriál není složitý, takže i začátečník by ho měl zvládnout.

 

 

 

Shadermania - texturování, ale bez textur

28. července 2005, 00.00 | Trochu podivný nadpis, ale pravdivý. Existují totiž technologie, které nám to umožňují. A co víc, dokonce nemusíme mít připravenou UV mapu modelu. Vše je jednoduché, přehledné a přitom v zásadě můžeme například tvář animovat bez obav z toho, že by povrch „tekl“ po povrchu. Prostě takový malý zázrak. A kdo jej má na svědomí? Shader Vertexová mapa v CINEMĚ 4D R 8.5 a vyšší.

 

 

 

51grEy – a jakpak nám ale vyrostl, co říkáte…

14. července 2005, 00.00 | V článku o pluginu 50grEy, který je pro C4D R6, jsme se zmínili také o to, že podobný plugin existuje i pro novější verze CINEMY 4D, počínaje označením R8. Tímto pluginem je 51grEy od Christophera Montesana. V čem je mezi starším bráškou a novějším pluginem rozdíl si probereme v tomto malém článku.

 

 

 

50grEy - budiž světlo, zdarma

30. června 2005, 00.00 | Je mnoho cest, kterými lze osvětlit předmět tak, aby osvětlení simulovalo efekt globální iluminace. Velmi oblíbený je při tom systém nazývaný jako SkyDome. Nejenom to umí vydařený plugin pro CINEMU 4D R6 s podivným názvem 50grEy.

 

 

 

Strana výpisu

... 66 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: