3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Model stromu v 3DS MAX, část druhá (tvorba listí)

22. července 2003, 00.00 | V minulé části článku byla popsána tvorba stromu v 3D Studiu a skončili jsme s holým "zimním" modelem. V této druhé části tutoriál zakončíme popisem tvorby listí na větvích.

 

 

 

3D soutěž o Šálek kávy - soutěžní příspěvky zveřejněny

17. července 2003, 00.00 | Celkem 18 soutěžních příspěvků se sešlo v nejnovější soutěži našeho serveru. Dejte svůj hlas nejrealističnějšímu renderu.

 

 

 

Digital lighting & rendering: recense knihy

16. července 2003, 00.00 | Také jste někdy brouzdali po Amazonu s nabídkou spousty krásných knih o 3D grafice a zajímalo vás, zda ten který titul skutečně obsahuje to, co hledáte a stojí tedy za vaše těžce vydělané peníze? Tato kniha mezi zmiňované tituly jistě patří a pokud uvažujete o její koupi, možná vás bude zajímat tento článek.

 

 

 

We are the Simbionts, mohly by si zpívat skvělé shadery na Cinemu, Maxe, Ligtwave..

15. července 2003, 00.00 | Aneb i to co je zadarmo, může být vážně dobré. Procedurální shadery Simbiont by toho mohly být jasným důkazem.

 

 

 

Tutoriál simulace látky v Maya

11. července 2003, 00.00 | Jedním z úskalí práce v programu Maya je simulace látky. Nasimulovat např. ubrus, který je položen na stole a pohoupává se není až tak velký problém, ale nasimulovat látku, která se zvedá a nebo se prolíná skrz nějaké objekty, to už potřebuje nějaké to úsilí a zkoušení.

 

 

 

3D soutěž o nejlepší šálek kávy - nominace pomalu končí

9. července 2003, 00.00 | Již v úterý 15.7. končí možnost nominace vašich prací do soutěže o nejlepší 3D render s motivem šálku kávy. Kromě prestiže se soutěží také o software Corel Painter 8.

 

 

 

Další krátké filmy v Blenderu ke stažení

8. července 2003, 00.00 | Před časem jste se mohli seznámit s japonským filmem Horus, který byl celý dělán v Blenderu. Od té doby vznikla celá řada velmi kvalitních krátkých animací (tzv. shorts) a některé z nich by žádnému z příznivců Blenderu opravdu neměly uniknout. Dnes si řekneme o dvou z nich.

 

 

 

Modelujeme v Rhino - Pistole

7. července 2003, 00.00 | V dnešním tutoriálu si ukážeme některé funkce Rhina na jednoduchém a přesto docela pěkném modelu futuristické zbraně. Při její tvorbě použijeme například Surface From Curve Network nebo Surface Change Degree.

 

 

 

Rychlovarná konvice v rhinoceros 2 (krok za krokem)

3. července 2003, 00.00 | Tutoriál doporučujeme hlavně začátečníkům, protože
pracuje se základními funkcemi programu a obsahuje dostatek obrázků pro pochopení.

 

 

 

Rhinoceros a skripty - třetí praktický příklad

30. června 2003, 00.00 | Pokračujeme v našem modelování tetraedru. V minulém díle jsme jej modelovali v přesně daném místě. Teď si ukážeme, jak jej modelovat tam, kde bude uživatel chtít.

 

 

 

Strana výpisu

... 82 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: