3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Rhinoceros a skripty - druhý střední praktický příklad

24. června 2003, 00.00 | Po dlouhé odmlce vám přinášíme další díl seriálu o skriptování v Rhinoceros. V minulém díle jsme trojúhelníkovou plochu vytvářeli tak, že jsme vytvořili dané 3 body v určených souřadních a na ně jsme aplikovali příkaz SrfPt. V dnešním díle si ukážeme, jak tohoto výsledku dosáhneme jinými způsoby.

 

 

 

Model stromu v 3DS MAX

19. června 2003, 00.00 | V tomto tutoriálu se pokusíme ukázat, jak efektivně vymodelovat realisticky vypadající strom pomocí standardních nástrojů 3D Studia MAX, zejména však použijeme funkci Connect a Scatter.

 

 

 

finalRender a stíny

16. června 2003, 00.00 | V další pokračování seriálu o rendereru do 3DS MAX se budeme zabývat stíny.

 

 

 

Tag kompozice, aneb jak v CINEMĚ 4D nastavit, aby měl každý objekt vlastní parametry renderu

13. června 2003, 00.00 | Pomocí tagu (chování) kompozice se dá jakémukoliv objektu ve scéně nastavit specifické chování při renderu. Toto chování může nejen zásadně ovlivnit kvalitu výsledného obrázku, ale také výpočtový čas, což není rozhodně zanedbatelný parametr.

 

 

 

Výsledky soutěže o nejhezčí 3Dkvět a vyhlášení nové soutěže

6. června 2003, 00.00 | Pokud vás inspiruje vyhlášení výsledků o nejlepší 3Dkvět, máme pro vás dobrou zprávu - nyní se můžete zapojit do nové soutěže o nejlepší grafiku šálku kávy a vyhrát hodnotný grafický software.

 

 

 

Render statických obrázků a animací v CINEMĚ 4D

4. června 2003, 00.00 | Jak efektivně nastavit render pro statický obrázek? A co nastavení pro animace? To jsou otázky, na které odpoví následující článek, který se tomuto tématu věnuje.

 

 

 

Knihy o Blenderu: Oficiální příručka

30. května 2003, 00.00 | Asi každý, kdo Blender začne používat častěji než jen jako občasnou zábavu, přečetl snad každý tutoriál, na který narazil a přesto chce vědět více, začne se jistě zajímat o komerční tituly a hlavně jakou kvalitu za své peníze získá.

 

 

 

XPresso 3, manipulace s vektory, třetí tutoriál na editor XPresso v CINEMĚ 4D

28. května 2003, 00.00 | Pomocí editoru XPresso nastavíme chování psa a jeho pána. No opravdu! Kam půjde objekt pána, tam podle délky vodítka půjde i objekt psa. To vše díky technologii XPresso a práci s vektory.

 

 

 

XPresso 2, kontrola materiálů a chování, druhý tutoriál na editor XPresso v CINEMĚ 4D

26. května 2003, 00.00 | V tomto tutoriálu vytvoříme poměrně komplexní vazbu mezi pohybem objektu a změnou barvy jeho povrchu. A jak jinak než pomocí komplexního nastavení v editoru XPresso.

 

 

 

Dvě nové verze Blenderu ke stažení

23. května 2003, 00.00 | Minulý týden přinesl hned dva nové přírůstky do programové rodiny Blenderu a to novou verzi základní řady Blender 2.27 a dále pak novou verzi vývojové odnože Tuhopuu 2.25.

 

 

 

Strana výpisu

... 83 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: