Software - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Software

Profesionální grafické karty FirePro řady W, W7000, Pitcairn v plné síle

21. října 2013, 18.56 | Minule jsme si představili pilotní a tedy nejslabší profesionální grafickou kartu od AMD FirePro W5000. Karta vynikala výborným provozem a velmi slušnou výbavou. Pokud jsme se ale podívali na její rodokmen, nemohlo nám ujít, že by jistě mohla být i silnější, protože nebyl využit celý potenciál čipu.

 

 

 

CINEMA 4D R15 proti R14 – má upgrade smysl právě pro mne?

8. října 2013, 14.08 | CINEMA 4D se již tradičně nabízí v několika různých „balíčcích“. Pokud jeden z nich vlastníte a možná stále stojíte před otázkou, zda by se právě vám vyplatil upgrade na vyšší verzi. V tomto porovnání si pokusíme pro všechny typy balíčků odpovědět.

 

 

 

MAXON CINEBENCH R15 je k okamžité dispozici + pozvánka na konferenci

1. října 2013, 08.33 | Nová generace benchmarku, založená na stávající verzi CINEMY 4D, nabízí přesné výkonností testy nejmodernějších procesorů a grafických karet v podmínkách reálného využití. Společnost MAXON Computer, jedna z vůdčích společností v oblasti vývoje 3D aplikací pro motion grafiku, vizuální efekty, 3D painting, animace a rendering ohlašuje, že je bezprostředně k dispozici nová verze aplikace CINEBENCH R15.

 

 

 

CINEMA 4D R15 – úvod do scriptování

23. září 2013, 19.44 | Co mám opravdu rád na Adobe Photoshopu, jsou akce a dávky. Pravda, tyto technologie ovládá nejen Photoshop (míněno z bitmapových editorů; z patra mne napadá Photoline). V oblasti CINEMY 4D je situace samozřejmě trochu komplikovanější už kvůli komplexnosti aplikace a také několika různým možnostem, jak automatizaci zpracovat. Od XPressa, přes Python až po Coffee. My použijeme Coffee.

 

 

 

CINEMA 4D R15, technický sculpting

18. září 2013, 09.21 | Už jsme si předvedli všechny možné novinky CINEMY 4D R15, možná, že je na čase podívat se také na klasické návody, jak novinky využít. A zrovna se mi naskytla příležitost řádně provětrat několik nových „drobností“, které jsou implementované ve sculptingu. Určitě vám praktická ukázka také přijde vhod. Sculpting totiž není jen na sochání...

 

 

 

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, sculpting

12. srpna 2013, 13.28 | Další oblastí, ve které byly Maxon připraveny poměrně významné změny, je sculpting. Sice máme jen jeden nový nástroj, ale nástroj podstatný, a mimo to se značně rozšířily možnosti nanášení. Vylepšené byly masky a dále máme další skvělé možnosti pro promítání povrchů a symetrii sculptu. Zanedbatelné? Ne, určitě ne.

 

 

 

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, modeling

2. srpna 2013, 15.20 | Nová verze CINEMY 4D R15 není obecně označovaná za verzi, ve které se nějak zásadně změnilo modelování. Možná že ne, ale změn je přesto dost a to zásadních. Jakkoliv se to nemusí být na první pohled zřejmé. Jakmile si nové ale možnosti modelování ozkoušíme zjistíme, že se nejedná o vůbec zanedbatelné změny...

 

 

 

CINEMA 4D R15, evoluce – rychlý přehled, oblast výpočtů (01)

25. července 2013, 17.16 | CINEMA 4D posledních několik verzí víceméně revoltovala, určitě se vyvíjela a to velmi výrazně. V tomto porovnání je CINEMA 4D R15 svým způsobem jiná. Nenajdeme zde žádného univerzálního hrdinu, který by symbolizoval posun a vývoj. Zastoupí jej ale několik vynikajících týmových hráčů, kteří snad více než dříve mohou potvrdit přísloví: ve dvou (ve více) se to lépe táhne. Dnešní rychlý přehled zaplníme ukázkami změn ve výpočtu.

 

 

 

MoGraph, asi to nejlepší, co nám CINEMA 4D nabízí a nedestruktivní modelování

22. července 2013, 09.14 | Léto je v plném proudu. Skoro každý tuší, co by to pro nás mohlo znamenat. Pro mne osobně to ale je období značné pracovní činnosti, což je jen dobře. V rámci této praxe jsem měl možnost spolupracovat na několika zajímavých projektech, pro které jsem připravil značné množství rigů.

 

 

 

Mograph, Metaball, Thinking particles a Pyrocluster – a máme pěkné mraky...

16. června 2013, 08.42 | Zní to trochu jako šílený nápad a bláznivá konstrukce. Je, bez debat, ale funguje a možná je docela pěknou nenáročnou ukázkou jak lze poměrně překvapivě kombinovat množství technologií, které CINEMA 4D nabízí. Vše podstatné jsme si zmínili hned na počátku, teď již jen popis, jak na to...

 

 

 

Strana výpisu

5

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: