Quantel a Alias/Wavefront spolupracují - 3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Quantel a Alias/Wavefront spolupracují

16. srpna 1999, 00.00 | Spolupráce přinese nové možnosti integrace a spolupráce mezi světy 2D a 3D

Společnosti Quantel a Alias/Wavefront zveřejnily podrobnosti technologického partnerství těchto dvou světových výrobců profesionálních systémů. Spolupráce přinese nové možnosti integrace a spolupráce mezi světy 2D a 3D. Součástí smlouvy je o spolupráci je OEM implementace vedoucího produktu společnosti Alias/Wavefront Maya Unlimited do prostředí systému Open Render Engine společnosti Quantel. Ukázka možností této spolupráce byla představena na stánku Quantel na Siggraphu v Los Angeles v minulých dnech.

Nástrojem integrace je systémová jednotka Open Render Engine, která byla uvedena na trh v letošním roce na veletrhu NAB a která propojí prostředí 2D a 3D. Open Render Engine je externí systém na bázi počítače NT, propojená se střihovými a efektovými systémy Quantel a umožňující provozovat řadu aplikací a zásuvných modulů třetích výrobců. V případě systému Maya on Quantel běží tato aplikace na Quantel Open Render Engine a plně se ovládá z prostředí pracovní stanice Quantel.

Střihové systémy Quantel budou schopné posílat klipy s živým videem do prostředí aplikace Maya a umožní tak tvůrcům a animátorům lépe vizualizovat své 3D modely a animace s větší přesností. 3D model bude poté přenesen do systému Quantel, kde bude možné přímo z menu střižny modifikovat parametry animace jako pohled kamery, geometrie, pohyb, světla, stíny, barvy a textury. Střihač tak bude mít možnost nastavit finální parametry animace tak, aby dokonale ladila s komponovaným materiálem.

Tento obchodní vztah je také jedním z prvních výsledků nově založeného aplikačního týmu Quantel (Software Application Team - SWAT), který byl založen v dubnu letošního roku a má za úkol plně rozvíjet možnosti integtace aplikací třetích výrobců do prostředí Quantel technologií. Maya on Quantel se bude nabízet jako volitelný doplněk pro uživatele Quantel Open Render Engine od prosince 1999 za přibližně 10 tisíc GBP.

Tématické zařazení:

 » 3D grafika  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: