V-Ray 2.0 - Novinky - díl 1 - 3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Vladimíra Šoltyse?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

V-Ray 2.0 - Novinky - díl 1

16. března 2011, 00.00 | Chaos Group na konci minulého roku vydal dlouho očekávanou druhou verzi oblíbeného rendereru V-Ray pro 3ds Max. V našem seriálu se tedy nejprve zaměříme na novinky a změny, které si pro nás Chaos Group připravil oproti verzi 1.5 se servisním balíčkem s pořadovým číslem 5. V prvním videu si povíme o nových materiálech a mapách.

Chaos Group na konci minulého roku vydal dlouho očekávanou druhou verzi oblíbeného rendereru V-Ray pro 3ds Max. V našem seriálu se tedy nejprve zaměříme na novinky a změny, které si pro nás Chaos Group připravil oproti verzi 1.5 se servisním balíčkem s pořadovým číslem 5.

V prvním videu se podíváme na změny a novinky v materiálech. Nejprve to budou změny ve VRay materiálu, především nová funkce pro přesnější nastavení odrazů a novinka v podobě disperze. Dále to bude nová mapa VRay Distance Texture, se kterou můžete například měnit displacement na základě vzdálenosti od objektu; tato mapa je velkou předností nové verze rendereru V-Ray 2.0. Poté se podíváme na mapu VRay MultiSub Texture, jež se hodí pro změnu povrchu na základě ID čísla objektu nebo polygonu, a nakonec to bude nový materiál VRay Car Paint pro tvorbu metalického laku, takže pojďme na to.


Videotutorial:

Tématické zařazení:

 » 3D grafika  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: