The Best of 3D grafika 2001 - 3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

The Best of 3D grafika 2001

28. prosince 2001, 00.00 | Další přehled nejúspěšnějších článků roku 2001 jsme věnovali další kreativní rubrice - 3D. V článku najdete odkazy na dvacet nejčtenějších článků věnovaných 3D grafice a publikovaných v roce 2001.

V roce 2001 jsme věnovali 3D grafice poměrně dost prostoru. Přestože z TOP20 to tak nemusí 3Dstudia jsme se snažili pokrývat i všechny ostatní významné platformy. Nicméně vaše preference dopadly tak jak dopadly a zde si můžete projít dvacet nejčtenějších článků věnovaných 3D grafice z roku 2001. Pochopitelně dominují tutoriály, které jsou pro kreativce jednoznačně tím správným formátem.

Animace průletu kamerou nad nerovným povrchem - 3DStudioMax /Daniel Dostalík/
Dneska se proletíme mezi horami a uvidíme nepoznané. V praxi si předvedeme, jak pracovat s kamerou v 3D Studiu MAX.

Modelování v 3D Studiu Max - Krajina /Vladislav Šindelář/
Vyzkoušejte si, jaké modelovací schopnosti může skrývat jeden z nástrojů programu 3D Studio Max, ve spojení s 2D texturou.

3D fotomontáž - 3DSMax /Daniel Dostalík/
Stíny, zakomponování dalších objektů, barevné efekty, tedy montáž a to celé v 3D Studiu.

3DMeNow 1.0 /Luboš Němec/
Co byste dělali, kdyby vám přišla mailem příloha ve formě značně realistického 3D modelu vašeho kamaráda nebo nedej bože dokonce manželky, která by vás nekompromisně seřvala, že jste zase něco zapomněl nakoupit? Že to je nesmysl?

Modelování v 3DStudio Max - Prst /Vladislav Šindelář/
Na jednoduchém příkladu si ukážeme, jak vymodelovat prst u ruky pomocí funkce MeshSmooth.

3DSMax - modelace stíhačky /Daniel Dostalík/
Georgi Lucasi třes se ... my si dnes vytvoříme stíhačku, která je jednoduchá, ale působivá.

Modelování v 3DS Max - Telefonní šňůra /Vladislav Šindelář/
Deformace objektu podle zvolené křivky vám může vhodně pomoci nejen v animacích, ale i při modelování. V dnešním tutoriálu se zaměříme na telefonní šňůru.

Mořská hladina v 3ds max /Daniel Dostalík/
Pro vytvoření zvlněné mořské hladiny použijeme v tomto tutoriálu válec s aplikovanou bump mapou a space warpem ripple.

Modelování v 3DS Max - Lavička /Vladislav Šindelář/
V dnešním tutoriálu si povíme něco o metodách klonování objektů, a to o kopii, instanci a referenci. Opět tyto technologie předvedeme v praxi.

Modelování v 3DS Max - Střela /Vladislav Šindelář/
Jedním ze zajímavých nástrojů programu je i funkce boolean. S její pomocí vytvoříme animaci náboje, letícího skrze dřevěnou desku.

Animace předmětu na hladině moře - 3DSMax /Daniel Dostalík/
Jakým způsobem lze rozanimovat předmět, který se houpe na mořské hladině? O tom pojednává tento tutorial.

Modelování v 3DS Max - Vrstvy /Vladislav Šindelář/
S využitím kombinace map typu Composite a Mask si vytvoříme jednoduchý materiál složený z vrstev.

Modelování v 3DS Max - Bevel Profile /Vladislav Šindelář/
Modifikátor Bevel Profile umožňuje rychle vymodelovat výsledný objekt pomocí jeho obrysu a profilu.

3ds max 4 firmy Discreet již v prodeji /Petr Podhajský/
Společnost Discreet začala 23. ledna dodávat nejnovější verzi svého 3D modelovacího a animačního programu 3ds max 4.

3DSMax - výbuch /Daniel Dostalík/
V dnešním tutoriálu pro 3D Studio MAX se pokusíme nasimulovat srážku bomby s předmětem a následnou explozi.

Kashmir 3D v6.x /Luboš Němec/
Špičkový, velmi komfortní a navíc freewarový generátor 3D krajin japonské provenience s podporou GPS, DirectX a neuvěřitelného množství nejrůznějších formátů digitálních map? Něco takového se opravdu nevidí příliš často...

3DSMax - Multimaterial /Daniel Dostalík/
Důležitou věcí při jakékoliv vizualizaci je konečné otexturování objektu. Nejklasičtěji přiřadíme objektu nějakou bitmapu jako jeho povrch. Jak to ale udělat, když je textur více?

Materiálové možnosti Blenderu /Pavel Černohous/
Díl první: Bump mapy neboli práce s prostorovou informací u textur.

BRYCE 5 /Bohunka Třešňáková/
Dokázal Corel v nové verzi téměř kultovního 3D software udržet laťku, nastavenou původními autory? Zklamal Bryce 5 nebo příjemně překvapil? Přečtěte si naši rozsáhlou recenzi.

3DSMax - elektrizující efekt. /Daniel Dostalík/
Zajímavým efektem, který nám Maxko standardně nabízí, je efekt ve Videopostu Glow.

Tématické zařazení:

 » 3D grafika  

Poslat článek

Nyní máte možnost poslat odkaz článku svým přátelům:

Váš e-mail:

(Není povinný)

E-mail adresáta:

Odkaz článku:

Vzkaz:

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: