Cinema 4D - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Cinema 4D

CINEMA 4D R14, globální iluminace

14. března 2013, 04.17 | Podtitul tohoto článku by mohl znít Jak vylepšit osvětlení za využití HDRi map a iluminačních ploch. A odpověď podaná rovnou v nadpisu by zněla – pomocí nastavení diskrétních vzorků.

 

 

 

CINEMA 4D R14 – globální iluminace

28. února 2013, 16.35 | Přesněji globální iluminace, Quasi Monte Carlo a mapy radiozity – rychlý start. Poslední razantní novinka CINEMY 4D R14 je konečně na pořadu dne. A abyste si ji mohli potenciálně vyzkoušet, začneme rovnou akcí namísto suchopárného vysvětlování...

 

 

 

CINEMA 4D R14, kaustika

21. února 2013, 22.44 | Blížíme se k cíli, novinkám ve výpočtu. A dnes si uděláme maličký předkrm ve formě zhodnocení zásadního zrychlení, které se odehrálo ve výpočtu kaustických jevů založených na využití světel.

 

 

 

CINEMA 4D R14, sculpting (1)

24. ledna 2013, 16.41 | Novinka co nešla přehlédnout. Novinka? No, už si tuto aktuální verzi zkoumáme přes čtyři měsíce, tedy novinka to až tak není. Ale na tom dlouhém výčtu je alespoň patrné, že se jedná o opravdu masivní update. Dnes se podíváme na možnosti sculptování, zejména na obecný způsob práce a nastavení základních parametrů nástrojů.

 

 

 

Strana výpisu

6

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: