Cinema 4D - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



Cinema 4D

Octane render pro CINEMU 4D, že by deja-vu? Seznámení

10. června 2014, 13.19 | Je to již několik let, co jsme recenzovali zajímavý unbias engine Octane s velmi rozumnou cenou. Doba pokročila, Octane vyrostl, změnil majitele, změnil cenu a postupně přichází s novými a novými pluginy pro různé 3D aplikace. Mimo jiné i pro CINEMU 4D. Dobrá záminka k tomu, abychom se po dlouhé době na Octane podívali znova...
A podívání to bude jistě zajímavé. Protože, jak jsme řekli, doba pokročila. Na obzoru je již druhá verze aplikace a možnosti enginu jsou dnes podstatně širší než kdy dříve. A i hardware je dnes jinde. Doba se mění. A Octane s ní. I jeho vlastník...

 

 

 

CINEMA 4D, tipy a triky, reprojekce textur

3. června 2014, 19.51 | Každý to asi umí. Stačí přeci jen vytvořit nový materiál, použít alfu, umístit jen nad materiál starší a je to. Nebo ne? Vlastně ne, protože pokud potřebujeme něco sofistikovanějšího, pak s tímto postupem nevystačíme. Takové graffity na zdi přeci nemůže překrýt hrbolatost této zdi. Na to musíme jinak. Jak? To si ukážeme v tomto návodu. Použijeme dvě techniky, každou jinou a přeci podobné. A navzájem je propojíme.

 

 

 

Laubwerk, synonymum pro zalesněné scény

29. května 2014, 14.32 | Jste architekt a potřebujete své scény oživit organickou stafáží? Máte mnoho možností. Můžeme zvolit klasické modelování, specializované nástroje či řešení a nebo kvalitní knihovny. A pokud je taková knihovna přímo integrovaná do vaší aplikace, je to ještě o něco snazší. Laubwerk je možná řešením právě pro vás. Laubwerk není jen knihovna, je to také poměrně sofistikovaně pojatý plugin. Pojďme se na něj podrobněji podívat...

 

 

 

NVidia GK 110 čip a CUDA computing (01 - představení, technologie)

29. května 2014, 14.09 | V oblasti GPU se komunita uživatelů vždy štěpila. Na jedné straně tábor červených příznivců ATI, respektive AMD, na straně druhé zelených příznivců NVidia. A ani sami výrobci nedělají uživatelům situaci snadnou. V tom vládne ten, v tamtom onen. A jsou oblasti, ve kterých jsou vody velmi poklidné a pod výsostní vlajkou jedné z barev. V případě AMD je to bezesporu OpenCL, tam však občas může NVidia zabrousit. V případě NVidia je to CUDA. CUDA, kde vítr vane silně, ale vždy jistě a jedním směrem. CUDA je odpověď. A když CUDA, pak čipy Kepler GK 110. Pojďme se podívat na to, jak se těmto verkrze výpočetním kartám daří v oblasti, pro kterou byly zrozeny...

 

 

 

CINEMA 4D tipy a triky, tvorba škrábanců

29. května 2014, 09.58 | Ne vždy je možné použít texturu, kterou stáhnete z internetu. Ta pravá textura, ta která se tak hodí pro váš projekt, nemusí mít správné rozlišení, použití může být omezeno licencí a tak dále. Nezbývá tedy, než si texturu vyrobit. Sám. A v případě různých škrábanců můžeme vzít zavděk přímo CINEMOU 4D, protože tohle umí opravdu velmi dobře.

 

 

 

Tipy a triky, jak renderovat křivky v CINEMĚ 4D

26. března 2014, 16.09 | To že lze v CINEMA 4D renderovat křivky a další elementy pomocí modulu Sketch and Toon je známou skutečností a osobně považuji SaT modul a za jeden z nejlepších (jakkoliv by si zasloužil zrychlit) efektů, který CINEMA 4D nabízí.

 

 

 

Nový Thea render pro CINEMU 4D

28. února 2014, 14.17 | Se všemi možnými renderery se poslední dobou vyloženě roztrhl pytel. Na stranu druhou, Thea render není nástroj vyloženě nový. Nově je ale k dispozici pro CINEMU 4D a tak by možná nebylo úplně od věci se podívat, jak tento zajímavý engine pracuje.

 

 

 

CINEMA 4D Proximal shader, skrytá a hodně šikovná hračka

6. února 2014, 20.44 | Že jsme již dlouho nedělali nějaký ten klasický tutoriál? Dnes to trochu spravíme a vyzkoušíme si velmi zajímavý shader.

 

 

 

Profesionální grafické karty FirePro řady W, dnes W9000

17. ledna 2014, 08.15 | Když to nejde menším kladivem, vezmi si velké. A nebo, když nestačí velké, tak největší. A když opravdu velké, pak FirePro W9000. Nejsilnější možné Tahity, druhý momentálně nejsilnější čip od AMD s 6 GDDR5 RAM a šesti výstupy DisplayPort.

Slíbil jsem, že se pokusíme prozkoumat víceméně celou škálu profi segmentu grafických karet AMD, tedy karet označených přídomkem FirePro. Dnes naší činnost končíme recenzí vlastně nejvýkonnějšího řešení, které má AMD k dispozici. Je pravdou, že „nejvýkonnější“ může být trochu v uvozovkách, ale i tak se jedná o ultimativní hardware....

 

 

 

Chamfer Maker pro CINEMU 4D je zpět!

18. prosince 2013, 16.38 | A je ještě lepší! Už mimochodem proto, že má další nový režim, který vychází z nových možností zaoblení CIENMY 4D. Ale podstatné je něco jiného, a to holá skutečnost, že je plugin překompilovaný pro CINEMU 4D R15 jako takovou. Protože je prostě užitečný. Jak moc si ukážeme v praktické demonstraci: modelování kuchyňské linky.

 

 

 

Strana výpisu

3

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: