3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:



3D grafika

Canon slaví 70 miliónů fotoaparátů řady EOS

6. února 2014, 19.59 | Značka Canon má velký důvod k oslavám. Do února 2014 vyrobila společnost 70 miliónů kusů přístrojů legendární řady EOS.

 

 

 

S uvedením nových A4 zařízení ECOSYS přináší Kyocera i novou konvenci pojmenování

18. ledna 2014, 21.47 | Kyocera Document Solutions, přední světový dodavatel tiskáren a kancelářských řešení, uvádí na trh řadu pěti cenově dostupných multifunkčních zařízení formátu A4, která nahrazují stávající modely ve své třídě. Nová zařízení s objemem tisku 30 – 35 A4 stran za minutu jsou ideální pro vysoce kvalitní velkoobjemový tisk a kopírování zejména v malých a středně velkých firmách. V České republice jsou nová multifunkční zařízení distribuována společností Janus.

 

 

 

Adobe Premiere – renderingem 3D scény to leckdy nekončí (02)

19. listopadu 2013, 11.07 | Druhý díl úvodního návodu na používání aplikace pro střih videa Adobe Premiere CC. A jelikož se jedná o díl druhý, tak samozřejmě půjdeme hlouběji, jakkoli vše stále zůstává v začátečnické rovině. A věřte, není to až tak složité...

 

 

 

Profesionální grafické karty FirePro řady W, dnes W5000

4. září 2013, 20.54 | Už dávno neplatí, že je jen jeden výrobce profesionálních grafických karet. Stávající generace těchto karet je v případě AMD i NVidia vyráběna shodně 28nm procesem a jedná se o produkty velmi zajímavé. Měli jsme příležitost oťuknout Quadro K5000 a dnes se podíváme na nejslabšího zástupce AMD FirePro řady W – W5000. Malá karta velkých možností. Ale nejen o tom je tento článek. Berte ho jako první díl srovnávacího seriálu celé řady karet AMD FirePro W...

 

 

 

Novinky ze 3D grafiky (nejenom CINEMY 4D), aneb co by vás mohlo zajímat

1. července 2013, 21.30 | Za poslední dobu se toho událo v naší branži poměrně dost. Dost na to, abychom si vše zmínili alespoň přehledem a upozornili na některé zajímavosti, které by vás jinak mohly minout. Co bude obsahem? Sculpting, modeling, render a tak dále...

 

 

 

OctaneRender pro CINEMU 4D ohlášen!

22. března 2013, 11.59 | Máme pro vás velmi zajímavou zprávu. Pro CINEMU 4D byl uvolněn plugin integrující renderovací systém OctaneRender přímo do CINEMY 4D. Plugin byl vyvinut nezávislým tureckm vývojářem Ahmetem Oktarem, který vytvořil plně integrované řešení v nám tak známém prostředí.

 

 

 

Adobe Illustrator CS6 – Oficiální výukový kurz

21. března 2013, 05.42 | Nová publikace nakladatelství Computer Press ze společnosti Albatros Media tematicky náleží k oficiálním výukovým kurzům programů Adobe Photoshop CS6 a Adobe InDesign, jejichž autorem je Adobe Creative Team. Kurz v knižní podobě a na přiloženém CD perfektně doplňuje základní dokumentaci dodávanou přímo k programu a podrobnou referenční příručku s popisy všech funkcí programu.

 

 

 

Cinebench 11,5 – na hranici, s kacířem! Zhodnocení benchmarku z pohledu dneška...

18. února 2013, 13.11 | Cinebench R11,5 je už dlouhá léta, však si sami vzpomeňte z jaké verze CINEMY 4D vychází, etalonem výkonu v 3D aplikacích. A to nikoli jen pro samotnou CINEMU 4D, ale množství renderovacích farem výkon svých stanic dokumentuje právě tímto etalonem. Otázkou ale je, nakolik je dnes ještě relevantní. Kacířská myšlenka. Přesto neodvolám. Průvodcem nám budou procesory AMD, zejména FX 8350 doprovázený Thubanem 1100 a dvěma Opterony 6272.

 

 

 

CINEMA 4D R14, sculpting (1)

24. ledna 2013, 16.41 | Novinka co nešla přehlédnout. Novinka? No, už si tuto aktuální verzi zkoumáme přes čtyři měsíce, tedy novinka to až tak není. Ale na tom dlouhém výčtu je alespoň patrné, že se jedná o opravdu masivní update. Dnes se podíváme na možnosti sculptování, zejména na obecný způsob práce a nastavení základních parametrů nástrojů.

 

 

 

Já ti mám okno – Window generátor Daniela Shilda (1)

24. ledna 2012, 00.00 | Práce ve standardních polygonových modelerech bývá, zejména pro uživatele zvyklé na různá specializovaná řešení, poněkud náročná. Například architekti jsou zvyklí zadávat tloušťku stěn, vkládat okna z knihoven, kdy se automaticky tvoří otvory a tak dále. A pak tohle vše mají ztratit. Pravda, získávají neuvěřitelnou tvůrčí svobodu, ale... I pro CINEMU 4D jsou však nástroje, které přinášejí právě například architektům jejich tak oblíbenou intuitivitu a flexibilitu. Nástroj Windows generátor je jedním z nich. A je skoro úžasný...

 

 

 

Strana výpisu

10 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: