3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

3D Studio MAX: tvorba žhnoucí lávy

23. dubna 2003, 00.00 | V tomto tutoriálu jsem se pokusil o rozbor vysvětlení postupu při tvorbě žhnoucí lávy včetně nezbytných částicových a atmosférických efektů.

 

 

 

Modelování v 3DS Max 3 - Brzdná stopa

18. dubna 2003, 00.00 | Představme si situaci, při které auto jede po suché asfaltové vozovce bez provozu. Pokud jede příslušnou rychlostí a záměrně je auto uvedeno do smyku, vznikne na silnici brzdná stopa. Podívejte se, jak tuto stopu od kol vytvořit v podmínkách 3D Studia MAX.

 

 

 

Soutěž: modelujte květ s 3Dscénou

16. dubna 2003, 00.00 | Redakce serveru 3Dscéna.cz vyhlašuje soutěž o nejlepší 3D grafiku na téma "3D květ". Zviditelněte své práce prostřednictvím tuzemských nejnavštěvovanějších grafických serverů. Vítěz samozřejmě navíc neodejde s prázdnou!

 

 

 

3ds max - Svícen (se zapálenou svíčkou)

15. dubna 2003, 00.00 | Vytvořit v 3d studiu svícen není vážně nic obtížného.
Někomu se tudíž může zdát, že psát návod na jeho tvoření je zbytečné. Na
následujících řádcích bych vás však chtěl přesvědčit, že tomu tak úplně není,
neboť i při tvorbě jednoduchých objektů se občas může vyskytnout něco zajímavého
a užitečného.

 

 

 

Modelujeme v Blenderu: Řemdih

11. dubna 2003, 00.00 | Řemdih, morgenstern, morning star, to všechno jsou názvy v různých jazycích pro tuto specifickou údernou zbraň středověkých rytířů, která způsobovala těžká zranění. Vytvořit její repliku ve 3D naštěstí zase tak těžké není, ale využijeme při tom některé neprávem opomíjené a přitom zajímavé techniky modelování v Blenderu.

 

 

 

Rhino verze 3 - Veni, Vidi, Vici?

9. dubna 2003, 00.00 | Uživatelům známého modeláře Rhinoceros se určitě donesla zpráva, že vychází nová verze tohoto programu. Podíváme se jí důkladně na noso-růžky, abychom zjistili jak vypadá, co nového přináší a také abychom zodpověděli otázku, zda je otazník v názvu recenze skutečně zapotřebí.

 

 

 

Třetí článek ze série překladů referenčních tutoriálů na program CINEMA 4D

7. dubna 2003, 00.00 | Palety ikon se skládají ze značného počtu logických společných kolekcích, často shromážděné za zvláštním účelem. CINEMA 4D nabízí některé předdefinované přímo k používání a praxi připravené palety, do kterých mohou být přidávány extra moduly či pluginy nebo jen to, co potřebujeme mít po ruce. V tutoriálu si ukážeme, jak si vytvoříme kompletně novou paletu nástrojů.

 

 

 

Pomlázka v 3DS Max

4. dubna 2003, 00.00 | K vytvoření tradiční velikonoční pomlázky použijeme nástroje Array a "modelovací techniku"  lofting. Návod je určen spíše pro začínající uživatele 3ds max, ale možná zaujme i protřelé 3D grafiky.

 

 

 

Modelujeme v Rhino - Křižácká helma

2. dubna 2003, 00.00 | V tomto tutoriálu si ukážeme použití některých užitečných funkcí Rhina (jako je například Array nebo Shear) a taky pár malých triků při vytváření křižácké helmy.

 

 

 

3D Studio Max: Modelování ruky

26. března 2003, 00.00 | Dnešní tutoriál je zaměřen na tvorbu komplexnější "sci-fi" scény. Vytvoříme si ruce, krajinu i pomyslnou vodní hladinu.

 

 

 

Strana výpisu

... 85 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: