3D grafika - 3Dscena.cz: 3D grafika jako na dlani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



3D grafika

Jeden na koni, druhý na oslu? Možná oba v plném trysku!

13. října 2011, 00.00 | Má smysl NVidia Quadro, nebo není od věci rezignovat na osvědčenou značku kvality a vystačíme si s hráčským železem? Jednou tak, podruhé onak. Ale také je možné oba světy kombinovat, vůbec ničemu to nevadí. Proč ne, však to umí. V jednom stroji Quadro a GeForce může být i slušné kombo. Dnešní pozastavení by to mělo dokázat...

 

 

 

RandomControl FRYRENDER 1.5 (2)

11. října 2011, 00.00 | V pokračování seriálu o externím unbiased rendrereru FRYRENDER se podíváme na umělé zdroje osvětlení, nastavení renderu, práci s FRYRENDER editorem a pokročilé materiály.

 

 

 

RandomControl FRYRENDER 1.5 (1)

6. října 2011, 00.00 | Recenze a úvod do práce s méně známým externím rendererem (nejen) pro Autodesk Maya.

 

 

 

Průvodce výukovými kurzy pro grafiku a VFX (2. část)

3. října 2011, 00.00 | Jste začínající digitální umělci a chcete se naučit pracovat se svým oblíbeným programem? Toužíte prohloubit softwarové znalosti a vytříbit tvůrčí techniku? Anebo prostě jenom chcete sledovat tréninková videa od skutečných profesionálů? Zde je druhý díl seznamu výukových kurzů, které vám dozajista pomohou...

 

 

 

3D-Coat applink: velmi těsné spojení

29. září 2011, 00.00 | Opravdu velmi těsné, až intimní. Programově intimní, samozřejmě. Tak, že si předávají data a výsledkem je konečný výtvor vzniklý rychleji, efektivněji a možná i pohledněji, než jak by byl objekt vytvořen jen v jedné, řekněme hlavní, z aplikací. Applink je klíčem přenosu dat z 3D-Coatu kamkoliv, v naší ukázce do CINEMY 4D. K perfektnímu a bezešvému přenosu...

 

 

 

Průvodce výukovými kurzy pro grafiku a VFX (1. část)

27. září 2011, 00.00 | Jste začínající digitální umělci a chcete se naučit pracovat se svým oblíbeným programem? Toužíte prohloubit softwarové znalosti a vytříbit tvůrčí techniku? Anebo prostě jenom chcete sledovat tréninková videa od skutečných profesionálů? Zde je první díl seznamu výukových kurzů, které vám dozajista pomohou...

 

 

 

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (3)

22. září 2011, 00.00 | Stereoskopie je jedním z klíčových elementů nové verze CINEMY 4D R13. Kde se nastavuje, co nám umožňuje a jaké jsou její možnosti prozkoumáme v dnešním semináři právě jí věnovaném. Ale nejenom jí, mimo to se podíváme také na nastavení informací ve vypočteném obrázku.

 

 

 

CINEMA 4D R13, nové funkce a vlastnosti programu (2)

15. září 2011, 00.00 | A pokračujeme novinkami v oblasti modelování, měl by hlásat nadpis. No, nehlásá, ale měl by. Dnes prozkoumáme jednu drobnější novinku, nástroj Pojmenování a jeho novou funkci. Hned poté již přejdeme na novinky zásadní: zcela přepracovaný objekt XRef a také deformátor Kolize, který je vynikajícím bonusem nejenom pro animace.

 

 

 

CINEMA 4D R13: nové funkce a vlastnosti programu (1)

8. září 2011, 00.00 | Je již asi dostatečně opakovanou skutečností, že MAXON, společnost vyvíjející 3D modelovací, animační a renderovací řešení CINEMA 4D, ohlásil již před měsícem novou verzi svého programu. Ta byla právě uvolněna do prodeje, a tak můžeme začít zkoumat, co že je v aplikaci nového. Začneme samozřejmě uživatelským rozhraním a základními modelovacími funkcemi.

 

 

 

Maya: realistické texturování (3)

7. září 2011, 00.00 | V dnešním, posledním díle seriálu o texturování vytvoříme bump a specular textury a dokončíme tak texturování ukázkové scény.

 

 

 

Strana výpisu

... 13 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: